Българска компания предлага чатбот в туризма

  23 Април 2019, 19:43     0

Българската компания " Прайс Интернешънъл" ЕООД пусна услуга чатбот Callflow ChatBot за туристическия сектор, обяви за TravelNews Цаньо Цанев, "Мениджър Маркетинг". Чатботът е компютърна програма, която отговаря автоматично на запитвания на клиенти,  създавайки усещането за разговор с истински човек. Този диалог се осъществява чрез текст, аудио или други визуални елементи като изображения и емотикони. Така няма да има нужда да ангажирате конкретен служител, който да отговаря на клиентските запитвания или да пренасочва техните заявки. Callflow ChatBot  засега обслужва  онлайн заявки, отговор на често задавани въпроси и изпращане на масови съобщения . Разбира се има възможност да се конфигурира по различни бизнес модели, обясни Цанев.

Основни предимства и ползи от услугата са к омплексно решение за вашия уебсайт, Facebook страница или клиентски интерфейс. Заявката е бърза и става през  Facebook Messenger, 2 4/7 приемане на заявки и/или обслужване на клиенти, м одул за често задавани въпроси и о бслужване на избран от вас език.  Chatbot каналът за комуникация се явява логична стъпка в динамичния преход от социалните мрежи към приложенията за съобщения (Messenger, Viber, WhatsApp, etc.), които още през 2016 надминаха по потребление социалните мрежи. 
"Прайс интернешънъл" е бързо развиваща се българска компания с повече от 15 години опит, специализирана в разработката на софтуерни решения, конфигурация и поддръжка на оборудване на всички световни производители в сферата на телекомуникациите. Контактен център  CALLFLOW  е нова сфера на дейност за компанията и е резултат от натрупания опит и знания, съчетани с приложението на уникални технологии, разработени в самата компания.  Това прави  CALLFLOW  не просто контактен център, а център с пълната гама от канали за връзка с клиентите (Входящи и изходящи кампании, Live Web Chat, SMS, e-mail, Click2Talk, e-mail комуникация и обработка на документи, телефон на потребителя), който няма аналог по предлагани услуги в България.

Мирослав Иванов

коментари

Добави своя коментар