FTI разширява брандовете си за „индивидуални почивки“

  11 Август 2019, 19:38     0

Германската туроператорска група съобщи за висок ръст на летните си продажби, на фона на слабото търсене в Германия. Тя разширява и брандовете си, предлагащи „индивидуални почивки“ за следващата зима.
Четвъртият най-голям туроператор на Германия (част от който е и брандът Fünf vor Flug за резервации „в последната минута“) отчита увеличение на приходите с 12 - 13% през това лято, според директора по продажбите Ралф Шилер. Това е далеч по-високо от повечето други водещи туроператори, които регистрират в най-добрия случай слаб растеж през летния сезон на 2019 година.

FTI обяви високи летни продажби и разширява офертите за индивидуални почивки

FTI обяви високи летни продажби и разширява офертите за индивидуални почивки
Главният изпълнителен директор на FTI Дитмар Гюнц заяви по време на презентация на зимната програма за 2019/20 в Берлин: „Въпреки стагнацията на пазара, имаме увеличение. Това е така, защото нашите основни дестинации като Турция, Египет и Емирствата, за които изпращаме най-много клиенти, се радват на много добро търсене през това лято. А с Куба и Гамбия имаме две дестинации, които също бяха добре приети."

След „неравномерния“ темп на резервациите през първите няколко месеца на тази година, FTI отчита добри късни продажби, добави той. "Виждаме, че освен индивидуални туристи и млади хора, все повече семейства резервират спонтанно, въпреки че са обвързани с училищните ваканции."

За зимата 2019/20, базираната в Мюнхен туристическа група се фокусира повече върху индивидуалните и гъвкави оферти, за да даде на клиентите по-широк избор. Брошурите са напълно преработени като лайфстайл списание, с основна информация, отзиви на клиенти и съвети. Трудночетимата ценова част, пълна с подробни таблици, бе премахната в полза на даването на примерни цени.

Като цяло, цените за зима 2019/20 са стабилни в повечето туристически дестинации. "Щастливи сме, че цените са стабилни за популярни дестинации като Египет през зимата на 2019/20", каза Гюнц. „Почивката в Турция дори ще бъде по-евтина поради спада на курса на местната валута. А Канарските острови трябваше да пренастроят цените си, за да останат конкурентоспособни”, посочи той. Само пътуванията до доларови дестинации като САЩ и Карибите може да са малко по-скъпи.

FTI увеличи капацитета за Турция и ОАЕ с нови хотели, предлага за първи път зимни почивки в Бахрейн и Катар, ще има ежедневни полети до Анталия и си сътрудничи тясно с Lufthansa за полети до Египет и Куба.

Основната иновация в туристическия продукт е разширяването на „FTI360“, което дава възможност на туристическите агенции да създават индивидуални обиколки за САЩ и Канада. Това ще бъде разширено и за Египет през следващата зима, като се даде възможност например за комбиниране на плажни почивки с круизи по река Нил.

Освен това, FTI предлага повече от 2000 „зелени“ хотела в своите зимни брошури. Групата е договорила капацитет в 2012 хотела от общо 6000, класирани в Зеления туристически индекс (GTI) и подкрепя инициативата за устойчив туризъм.

 /infotourism.net

коментари

Добави своя коментар