"Интерконтинентал" ще изчиства имиджа на София след изтеглянето на "Кемпински"

  31 Юли 2018, 14:53     0

Новопостъпилата хотелска верига "Интерконтинентал" в София възнамерява да изчисти имиджа на столицата в сегмента на луксозните хотели, научи Travelnews. От града се изтеглиха веригите "Кемпински", "Шератон" и "Радисън" след дългогодишно присъствие. От Travelnews попитахме "Интерконтинентал София" как възнамеряват да подобрят имиджа на групата след изхвърлянето на Кемпински от София? Отразило ли се е по някакъв начин на компанията? Отговорът е, че InterContinental Sofia е част от глобалния лидер в хотелиерството InterContinental Hotels Group (IHG®), https://www.m3bg.com/ 

Към днешна дата IHG® има 5367 действащи хотела и 1718 хотела в процес на изграждане. IHG® заема водещи позиции в едни от най-атрактивните сегменти в бранша – от най-големия в света бранд за луксозни хотели InterContinental® Hotels & Resorts през водещите бутикови брандове Kimpton® Hotels & Restaurants и Hotel Indigo® до най-голямата в света верига Holiday Inn®. Последната има два хотела в България - един в София и един в Пловдив. Кемпински е независима марка и не е част от портфолиото на IHG® – в този смисъл няма отражение върху имиджа на групата.
От отговора на пиар отдела на "Интерконтинентал София" става ясно, че засега веригата и нейните брандове няма да влязат в други хотели в България. "Настоящият фокус на IHG® е върху позициониране на брандовете си в най-атрактивните пазари и сегменти по света. Предвид икономическото развитие на България и нарастващия интерес към дестинацията и българската култура, страната става все по-благоприятна среда за инвестиции. В момента фокусът и усилията ни са изцяло върху InterContinental Sofia и това да предоставяме на гостите си обслужване от най-висок клас", допълват от компанията.
Според тях пазарният растеж и динамичен подем на икономиката на България създават благоприятна среда за бизнес, както и за разрастване на туризма и хотелиерството в страната. На този етап IHG® фокусира усилията си в посока развитие на едни от най-силните брандове от портфолиото си на българския пазар – InterContinental Hotels & Resorts® и Holiday Inn®.
Като цяло веригата вижда някакъв потенциал в столицата. "Туризмът и хотелиерството в България и София се разрастват бързо и сигурно през 
последните няколко години. Причините за това са развитието на бизнеса и наличието на повече директни полети към столицата. Пазарният растеж и тенденции за динамично развитие дават всички необходими предпоставки на InterContinental Sofia не просто да намери своята ниша на пазара, но и да допринесе за по-нататъшното развитие на сегмента, свързан с луксозен начин на живот.
България отчита неоспорим ръст на броя чуждестранни туристи, а един от основните фактори за това е увеличението на броя директни полети, особено на нискотарифни авиокомпании.  
Друга значима причина за увеличаване броя пътуващи към България е икономическо развитие на страната. Благоприятната среда привлича много чуждестранни компании, а бизнес клиентите са едни от основните посетители на градски хотели като
InterContinental Sofia. 
Мирослав Василев

M3 Communications Group, Inc. - https://www.m3bg.com/

коментари

Добави своя коментар