Министър Ангелкова обсъди с посланик Хайджоу рекламирането на България в Китай

  31 Август 2017, 17:04     0
Снимка: Министерство на туризма

Работим активно за рекламата на България на китайския туристически пазар с цел популяризиране на България като целогодишна туристическа дестинация. Свидетелство за това е броят на чуждестранните туристи от Китай у нас, които за периода януари-юли 2017 г. са били почти 17 хил., като се отчита 53% ръст спрямо същия период за 2016 г. За сравнение за цялата минала година те са били над 18 500 хил. Това зави министърът на туризма Николина Ангелкова по време на работната си среща с Негово Превъзходителство Джан Хайджоу, посланик на Китайската народна република в България, съобщиха от Министерството на туризма.

„За нас е важно да продължим да си сътрудничим и в рамките на многостранни международни форуми, като Световната организация по туризъм (СОТ) и Програмата на СОТ „По пътя на коприната“, допълни още министърът. От думите й стана ясно, че Министерството на туризма ще се включи активно и в предстоящата инициатива „2018 EU-China Tourism Year“. Целта на събитието е популяризирането на европейски туристически забележителности чрез осветяването им в червено със златни звезди във връзка с Фестивала на фенерите в КНР, който ще се проведе на 2 март 2018 г. „Това е поредната важна стъпка за доброто сътрудничество между двете страни в областта на сектора Туризъм“, подчерта министърът.

Двамата обсъдиха възможностите за общи инициативи в областта на туризма, които да увеличат туристопотока от Китай в страната ни, залегнали в Годишната програма за национален туристически маркетинг и реклама за 2018 г. на България. 

коментари

Добави своя коментар