Новини Транспорт

Започват големите пътувания - ето правата за закъснял или отменен полет

   
Започват големите пътувания - ето правата за закъснял или отменен полет

Започва сезонът на големите летни пътувания в Европа. В момента цените на самолетните билети се повишават значително, защото авиокомпаниите не са достигнали своя максимален капацитет на самолети и екипаж до нивата от преди пандемията. Същото се отнася и до персонала на летищата. Именно заради това има много закъснели или отменени полети. Повечето пътници обаче не са наясно, че имат право на обезщетение в размер на до 600 евро. А тези от тях, които знаят, осъзнават, че процесът за получаването му от авиокомпаниите е много сложен. Затова човек има нужда от професионална помощ, за да може да се възползва от този тип компенсация.

Българската платформа ClaimHelp помага на пътниците да се справят с това предизвикателство. Тя е първата, която дава правни съвети при закъснели или отменени полети. Над 10-годишният опит на ClaimHelp е сблъскал екипа с разнообразни случаи, което гарантира за компетентността им и способността им да разрешават проблеми адекватно. Компанията има над 7500 спечелени съдебни дела в български съдилища срещу местни и чуждестранни авиокомпании, коментира пред TravelNews Симеон Владимиров, управител на фирмата.

 

 

Съгласно Европейския регламент 261/2004, самолетните пътници имат право на обезщетение при закъснял полет, при отменен полет и при отказан достъп до борда. Според закона могат да получават обезщетение, възлизащо на: 250 EUR за полети до 1 500 километра, 400 EUR за полети над 1 500 и до 3 500 километра и 600 EUR за всички по-дълги полети.

 

 

Всеки, попадащ в тези категории, може да се възползва от услугите на ClaimHelp. Голямото предимство е и абсолютно безплатната регистрация на сайта. Клиентите могат лесно и бързо да подадат претенцията си за отменен или закъснял полет във всички европейски държави. Попълването на претенция става онлайн през сайта на компанията и пътниците трябва да представят полетна информация, както и лична такава.

От там нататък експертите на ClaimHelp се грижат за придвижването на претенцията към авиокомпанията и предприемат съответните действия, за да може всеки да получи обезщетението си!

Димо Христов