Нов бранд за Radisson Hotel Group

  06 Март 2018, 15:02     0

Започва нова ера в развитието на международния хотелски оператор, обявил ребрандирането си на Radisson Hotel Group. То влиза в сила веднага след 21-то издание на Международния инвестиционен форум за хотели (IHIF), което се провежда от 5 до 7 март в Берлин, в навечерието на най-голямото международно туристическо изложение ITB-Berlin (7-11 март), пише infotourism.net.

Carlson Rezidor Hotel Group променя името и философия си на обслужване

Carlson Rezidor Hotel Group променя името и философия си на обслужване
"Днес е началото на една вълнуваща ера за Radisson Hotel Group – нашата нова марка и дългосрочна визия да се наредим сред първите три компании в света в сферата на гостоприемството", каза Федерико Дж. Гонзалес, президент и главен изпълнителен директор на Rezidor Hotel Group и председател на Глобалния управителен комитет на Radisson Hotel Group.

Новият бранд цели да се възползва от международната сила ма и авторитет на търговската марка Radisson. Очаква се това да повиши информираността на пазара, да повиши ефективността на маркетинга в глобално портфолио от хотелски брандове и да предложи изключителни преживявания на клиентите.

Every Moment Matters – под това име ще се рейлизира една нова философия на обслужване от страна на компанията и всичките й хотелски марки.

"Нашият петгодишен оперативен план за развитие включва инициативи, които ни препозиционират на пазара, оптимизират портфолиото ни, рационализират операциите чрез инвестиции в нови технологични системи и обединяват членовете на нашия екип  под новата ни философия Every Moment Matters, която обяснява как правим бизнес в Radisson Hotel Group и кои сме ние, които стоим в основата. Това преобразуване е само началото", добави Гонзалес.

Новото заглавие на марката оползотворява силното партньорство между Radisson Hospitality, Inc. (по-рано Carlson Hotels, Inc.) и Rezidor Hotel Group AB, които имат споразумения за франчайзинг за разработване и експлоатация на няколко хотелски бранда в цяла Европа, Близкия изток и Африка.

"Създаването на Radisson Hotel Group е продължение на нашето дългосрочно партньорство с Rezidor Hotel Group. Заедно ние изясняваме и създаваме нова бранд архитектура, която трябва да донесе по-голяма стойност за нашите гости и собственици", каза Джон М. Кид, главен изпълнителен директор на Radisson Hospitality, Inc." Сега е точното време за нас да приведем в съответствие нашите стратегически и оперативни планове и продължим да бъдем солиден играч на международния хотелски пазар.“

Radisson Hotel Group понастоящем е 11-та по големина хотелска група в света, чието портфолио се състои от осем хотелски бранда и над 1400 действащи и в процес на изграждане хотели. Ребрандирането е важен етап в петгодишния оперативен план, който ще трансформира бизнеса й и ще я позиционира като предпочитан избор за гости, собственици, инвеститори.

коментари

Добави своя коментар