Wizz Air подобрява услугите си. Ще връща по-бързо загубен багаж

  27 Септември 2018, 15:01     0


С цел подобряване на багажните си услуги Wizz Air, най-бързо развиващата се авиокомпания в Европа и водещият нискотарифен превозвач в Централна и Източна Европа, ще въведе системата WorldTracer® на SITA за ускоряване на процеса на проследяване на загубен пътнически багаж. 

Използвайки тракинг системата WorldTracer, която ще позволи на авиокомпанията да открива багаж по цял свят, Wizz Air значително ще намали времето за проследяване и връщане на пътнически чанти, осигурявайки на пътниците по-голяма сигурност по отношение на техния багаж. WorldTracer® на SITA е глобална система, която събира и сравнява огромна база данни с откритите чанти и докладваните от пътниците по цял свят като загубени. Услугата е използвана от над 460 авиокомпании и наземни оператори на повече от 2800 летища в световен мащаб. 

Дидерик Пен, изпълнителен вицепрезидент и главен оперативен директор на Wizz Air, заяви: „Wizz Air знае, че багажът остава едно от най-важните неща за пътниците. Пристигането до желаната дестинация без вашия багаж може да развали цялото ви пътуване. Ето защо, в редките случаи, когато чантите са доставени на неправилното място, трябва да сме сигурни, че можем бързо да ги върнем на нашите пътници и да сведем неудобството за тях до минимум. Именно тук WorldTracer играе толкова важна роля.“ /econ.bg

коментари

Добави своя коментар