Най-впечатляващите модни бутици в света

  19 Ноември 2019, 22:23     0

Запознайте се със стилните и добре проектирани модни бутици, които променят разбиранията, че пазаруването е досадно и скучно начинание. Посещението на някои от тези магазини е не само пазаруване, а емоционално преживяване.

Много модни дизайнери залагат на неoбикновеното и харчат луди пари, за да впечатлят своите клиенти. Какво ли не правят за да изпъкнат сред конкуренцията… Някои залагат на уникалния дизайн на своя бутик, а не просто на самите дрехи. Тези магазини отдават почит към „Bonwit Teller“ и „Selfridges“, където разкошните фасади на магазините, служеха като основна маркетингова стратегия. Преживяването на клиента по време на пазаруване в тези бутици е допълнителен плюс. След като знаят, че ще похарчат луди пари за шал, все пак трябва да се чувстват щастливи, докато са го купували, нали?

Луксозният интериор не само прави пазаруването по-приятно, но и може да ви вдъхнови, за това как точно да промените гардероба си с дрехи, които със сигурност ви отиват. Стилистите помагат с ограничена селекция, която да е по вкуса на всеки отделен клиент.

Пенливо скъпо шампанско, внимателни асистенти-стилисти и луксозни кресла за отдих, ето как изглеждат днес скъпите бутици и е истинско удоволствие, ако имате възможност да ги посетите.

 

"След неотдавнашно пътуване до Копенхаген, се прибрах вдъхновен от естетическия баланс на топлина, модерност и комфорт, с които се сблъсках“. Това разкрива Били Рийд, след като отваря бутика си в Чикаго. Колекцията от бутикови картини е върху стената на този и всеки пазаруващ, може да се наслади на тях, докато избира новия си гардероб. Източник: Billy Reid

Разположен в Медисън Авеню, бутикът на Габриела Хърст в Ню Йорк е проектиран с помощта на водещия аркитект в „ZARI“- Захер Катерджи. Неутралните тонове създават приятна, изискана среда, предназначена за добрия комфорт на пазаруващите, сякаш пазаруват от всекидневната си. А диванът? Тапициран е със скъп кашмир, разбира се. Източник: GABRIELA HEARST

“Chanel” наскоро отвори нов бутик в квартал Голд Коуст в Чикаго с помощта на архитекта Питър Марино. Бутикът е на два етажа и прави силно модернистично впечатление, което е с богатата история на Чикаго. Това се забелязва в цялостния дизайн и отразява любовта самата на Коко Шанел. Източник: CHANEL

Разположен на петия етаж от сграда в Хъдсън, местоположението на „Forty Five Ten’s“ в Ню Йорк разполага с отдел за мъже и друг за жени, трети за сезонната колекция и четвърти за предстоящи модели и дизайни. В целия магазин са излоожени картини на съвременни художници, като например Хосе Давила, Ал Фрийман и Кейти Стаут. Източник: FORTY FIVE TEN

коментари

Добави своя коментар