Шанхайският туристически фестивал бе открит в събота вечерта. С него градът се надява да стимулира потреблението на културни и туристически продукти през есенния сезон, предава Радио Китай цитирано от 24chasa.bg.
Фестивалът, който продължава до 27 септември, включва 102 маршрута и продукта, свързани с пътувания, както и 156 мероприятия.
Компании, сред които Trip.com Group, Meituan, Baidu и други гиганти от сферата на културата, туризма и интернет, ще представят специални мероприятия през следващите седмици, с които се надяват да предоставят нови преживявания за туристите.
За първи път Шанхай представя онлайн фестивална платформа, в която хората могат да намерят насоки и съвети за пътувания и пазаруване, чрез сканиране на QR код през телефона.
Провинции и градове от района на делтата на река Яндзъ също ще се включат във фестивала със специални мероприятия, ще предложат продукти и намаления за туристите.
Първият Фестивал на туризма в Шанхай се провежда през 1990 г.