Анализи

Министърът на туризма защитава бизнеса и потребителите

   
Министърът на туризма защитава бизнеса и потребителите

„В една лодка сме с ресторантьорите и се опитваме да осигурим по-добър сезон в пика на летния сезон. Ресторантьорският бизнес е част от този продукт, в който е съсредоточен труда на много хора и трябва да се представи общата цел както за бизнеса, така и за държавата по най-добрия начин“. Това мнение изрази министърът на туризма Зарица Динкова в студиото на bTV.

Динкова посочи, че няма за какво да си подаде оставката. „Аз съм министър на доста разнообразен сектор с доста разнообразни интереси, но всичко това трябва да го използваме, за да сме по-успешни и да привличаме качествени клиенти. Министърът не подава оставка заради това, че е защити интересите на потребителите“, аргументира се Динкова.

Динкова уточни, че като министър балансира между бизнеса и потребителите. България има доста голям потенциал в сферата на туризма и има много какво да предложи за спа туризма и за културния туризъм, добави туристическият министър.

Зарица Динкова увери, че работи добре и с туристическия бранш като обсъждат как да се рекламира българското Черноморие. Водата на Черно море е чиста, увери министърът на туризма, която отчете, че и сега има ръст на туристите. 

Тя подчерта, че ще работи за по-добра реклама и за по-голяма конкурентност в процеса. Динкова очаква и ръст на туристите през октомври месец.

Зарица Динкова отказа да коментира скъпите цени по морето на цените на сладоледите и пържолите за 650 лева, като добави, че лично тя не би платила 15 лева за топка сладолед.