Новини Събития

Brand USA започна нова туристическа кампания с BBC

   
Brand USA започна нова туристическа кампания с BBC

С участието на Джейн Краковски, Комън, Мери Стийнбъргън, Яя да Коста и други известни актьори и личности, кампанията има за цел да вдъхнови хора от цял свят да изследват разнообразните пейзажи и жизнената култура на Съединените щати. Състои се от седем завладяващи видеоклипа.

Кампанията стартира официално с пускането на три видеоклипа. Първият е с актрисата и певица Мери Стийнбъргън, която възхвалява природния пейзаж на родния си град Литъл Рок, Арканзас. В друго видео Яя ДаКоста се вълнува от историята и културата на Ню Йорк.

В третия клип актрисата и режисьор Джордана Спиро възхвалява Ню Орлиънс, Луизиана на фона на историческия френски квартал на града, изтъквайки музикално значение на града.

„Розвълнувани сме, че си партнираме с Brand USA, за да използваме нашите възможности да разкажем истории и да създадем завладяваща поредица от съдържание, която предизвиква любопитство и запалва желанието на туристите да изследват невероятното разнообразие, което Съединените щати предлагат“, каза Тим Уостни, старши вицепрезидент за продажби и комерсиално съдържание за Северна Америка и Латинска Америка в BBC Studios. „Пътуването не е просто посещение на нови места; става въпрос за откриване на историите, които правят тези места оживени и ние очакваме с нетърпение да доближим публиката до скритите скъпоценни камъни и емблематични места, които правят тази страна специална.“

Други четири филма от поредицата са планирани да бъдат пуснати до ноември. Те ще насочат вниманието към Балтимор, Мериленд, с актьора Ейдън Гилън, Вашингтон, окръг Колумбия, с оператора Брадфорд Йънг, Чикаго, Илинойс, с носителя на „Грами“ и „Оскар“, художника и активист Комън, и Лос Анджелис, Калифорния, с носителката на наградите „Тони“ и „Изборът на критиците“ Джейн Краковски.

„В Brand USA историята е също толкова важна, колкото и разказвачът, и ние сме развълнувани да работим с невероятна селекция от емблематични американски гласове... за да съживим най-доброто от САЩ, от легендарни градове до по-малко известни дестинации”, добави Стейси Мелман, старши вицепрезидент на интегрирания маркетинг в Brand USA.