Новини Транспорт

Марго Роби става ново рекламно лице на Turkish Airlines

   
Марго Роби става ново рекламно лице на Turkish Airlines

Turkish Airlines избра холивудската суперзвезда Марго Роби за новото лице на своите рекламни кампании, за да засили глобалната си привлекателност, съобщи Hurriyet.

Една от най-ярките звезди на Холивуд в последно време, Роби е известна с многото си емблематични роли и като хедлайнер на най-касовия филм за 2023 г. "Барби". Номинираната за Оскар актриса в момента преговаря с турските авиолинии, за да изиграе ключова роля в популяризирането на обновения маршрут на авиокомпаниите до Австралия.

Решението беше обявено от председателя на борда на директорите на Turkish Airlines Ахмет Болат:

"Ще започнем полети до Австралия между 15 и 25 март 2024 г. В момента преговаряме с австралийската актриса Марго Роби. Планираме да я доведем в Турция седмица преди полета и да проучим различни места, включително историческото място Гьобеклитепе".

"Полетът за Австралия ще включва престой, 10-часово кацане в Сингапур и след това допълнително седемчасово пътуване до Австралия", добави той.

През ноември, Болат каза, че водещият превозвач изпълнява съвместен проект с Министерството на туризма, в рамките на който са идентифицирали 10 целеви пазара, включително САЩ, Канада, Мексико, Индонезия, Малайзия, Япония, Китай, Южна Корея, Австралия и Тайван, за да привлекат туристи от тези дестинации в Турция.

Значителен брой кипърски турци, гърци и македонци живеят в Австралия, каза Болат, като същевременно изрази надежда, че около 500 000 до 600 000 туристи от Австралия ще пътуват до Турция.