„Партньорството, което общините изграждат е добавената стойност на нашата реформа в начина, по който се рекламират Черноморските общини. Вече виждаме и резултатите от тази реформа, защото по данни на туроператорите, отбелязваме скок на ранните записвания. Ние правим всичко, което можем – посредничим, стимулираме туроператорите да представят и популяризират страната ни“, каза министър Зарица Динкова в ефира на бТВ.
Министърът на туризма заяви, и че през настоящия зимен сезон може да се поздравим за високия интерес към страната ни, защото „реагирахме бързо и навреме, когато избухна конфликтът в Израел. Веднага пренасочихме рекламата си към съседните страни и в момента имаме добър брой туристи от съседните пазари“, каза още министърът. Освен това тя подчерта и, че рекламата на страната ни във Великобритания чрез миксът – дигитален маркетинг и телевизионната реклама в каналите Channel 4 и BBC, дава много добър резултат.
Министърът на туризма каза също и, че още преди месец е инициирала среща с кмета на Бургас и концесионера на летището в града, на която е обсъден въпросът с предстоящия ремонт на летището в Бургас. „Оперираме в бизнес среда и водещи са както бизнес и пазарният интерес, така и интересът на инвеститорите. Ние като държава може да подпомагаме местните власти и това беше целта на тази среща“, изтъкна министър Динкова.
Зарица Динкова подчерта, че по отношение на различните програми, които ЕС предоставя, министерството на туризма ще се възползва от всички възможности на съюза. „Това беше и апелът на всички мои колеги от ЕС на срещата ни в Брюксел – туризмът да заеме своето място в Европа и на ниво политики“, изтъкна още министър Динкова.