Турагенции

Европейският онлайн туроператор eSky започва да рекламира България

   
Европейският онлайн туроператор eSky започва да рекламира България

eSky Group, водеща онлайн платформа за пътувания в Централна и Източна Европа, с гордост обявява ново партньорство с Министерството на туризма на Република България. Това сътрудничество има за цел да популяризира България като целогодишна туристическа дестинация, предлагаща уникални преживявания през всеки сезон.

Кампанията “България: сезони на чудеса и незабравими моменти” ще стартира едновременно в четири европейски държави: Италия, Полша, Обединеното кралство и Германия за срок от 4 месеца. Тези страни са избрани поради техния голям потенциал за генериране на пътувания към България и силното им влияние върху туристическата индустрия. Чрез тази инициатива eSky Group и Министерството на туризма имат за цел да привлекат чуждестранни посетители, които търсят нови приключения извън традиционните пикови месеци. Кампанията ще подчертае разнообразните предложения на страната, включително културни събития, природни забележителности и уникални преживявания, достъпни по всяко време на годината.

„Развълнувани сме от възможността да си сътрудничим с Министерството на туризма и да покажем красотата на България на по-широка европейска аудитория“, казва Доньо Марков, управляващ директор на eSky България. „Нашата глобална платформа, оперираща на над 50 пазара в цял свят,  предлага идеална среда за показване на разнообразните възможности за пътуване, които правят нашата страна наистина специална – City break или по-дълга почивка, България е чудесна дестинация и за двете!” - допълва Доньо Марков.

Партньорството включва създаването на ангажиращо съдържание, като статии, постове в социалните мрежи и визуални материали, показващи най-добрите места и дейности. Съдържанието ще бъде разпространено чрез различни маркетингови канали, включително дисплейни реклами в платформата на eSky, имейл бюлетини, социални медии и публикации в блогове. Екипите на eSky и Министерството на туризма ще работят заедно, за да разработят цялостна комуникационна стратегия и да определят ключовите послания, които трябва да бъдат предадени на целевата аудитория.

Това партньорство отразява споделения ангажимент на eSky Group и Министерството на туризма да стимулират растежа на туристическата индустрия в България и да допринесат за икономическото развитие на страната. Чрез ефективно използване на дигиталните технологии и комбиниране на техните съответни експертизи, двете организации се стремят да направят България все по-популярна и желана дестинация за потенциалните туристи. 

За eSky Group

eSky Group е собственик на платформа за организиране на пътувания. Компанията е лидер в Централна и Източна Европа и водещ играч на пазарите в Южна Америка. Понастоящем eSky предлага услугите си в над 50 държави. Тя предлага широка гама от продукти, включващи полети, настаняване, City break и Почивки под формата на пакети от полет и настаняване, както и допълнителни продукти като застраховки, коли под наем, летищни трансфери, билети за спортни събития и концерти, както и различни изживявания по целия свят. Компанията приключи  2023 г. с впечатляваща EBITDA от над 18,7 милиона евро. eSky Group получи признанието на Forbes за най-високо оценената полска компания за електронна търговия в туристическата индустрия. Освен това, в Обединеното кралство, eSky притежава ATOL, предлагащ финансова защита за резервации за пътувания. eSky Group е член на групата агенти на Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA).