Летище София и световната компания за кредитни и дебитни карти - Mastercard, откриха днес нова бизнес зона на Терминал 2. Това съобщиха от летището. От тази седмица, пътуващите и гостите на града могат да се насладят на нова зона за отмора и презареждане с оригинален ергономичен и екологичен дизайн. Концепцията, разработена от иновативната българска компания Woood, съчетава модерен продуктов дизайн за релаксация и ко-уъркинг пространство с най-съвременни дигитални инструменти.
Чуждестранните гости от Шенген могат да се запознаят с дигитални пътеводители и филми за града, създадени от Mastercard на английски език, в интерактивния кът на зоната. Зоната е безплатна и достъпна за всички!
Проектът е част от партньорството между Mastercard, Летище София и Столична община по програма „Култура“. Той включва инсталации и интерактивни маршрути, представящи 30 от най-забележителните символи на София.
„Премиум картодържателите на Mastercard ползват привилегии при пътуване навсякъде по света. Със зоната на Летище София искаме да поздравим и всички други пътуващи, като им предоставим най-доброто от съвременния дизайн и това, което България предлага,“ сподели Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.
„Летище София работим за подобряването на пътническото преживяване. Новата зона за бизнес и отмора на Терминал 2 демонстрира нашия ангажимент към комфорт и модерен дизайн,“ каза Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на "СОФ Кънект", концесионер на Летище София.
Габриел Драгиев