Плажуващите на къмпинг "Градина" попаднаха на изненадваща нова придобивка на плажа - реклама на Dove, която работи като душ кабина.
"Лятото е предизвикателен сезон за кожата, особено на плажа. Продължителното излагане на слънце, пясък и солена вода може да лиши кожата от естествената ѝ влажност, което най-често се изразява в усещане за сухота и дискомфорт. Именно в такава ситуация е най-полезен новият Dove Advanced Care душ гел. Затова и решихме да го представим, давайки на потребителите директна възможност да го изпробват в The Showerboard" - разказва Катерина Михайлова, Brand Manager на Dove България.
"Свикнали сме рекламите да се опитват да ни предават всякакви послания и рядко им обръщаме внимание. Съвсем различно става обаче, когато подходящият продукт те открие на подходящото място при нужните за употребата му условия. Тогава една подобна практична реклама върши много по-добра работа" - споделя Иван Тотев, творчески и управляващ директор на &play, рекламната агенция зад идеята.
The Showerboard се намира на плажа на къмпинг "Градина" и до 15 септември е отворен за всички плажуващи, десетки от които вече го тестват. Сред тях е и едно от популярните инфлуенсър лица на марката у нас - Елена Сергова.