Новини Хотели

Швейцарски стандарти, виртуален консиерж и устойчив лукс в спа комплекс в Сърбия

   
Швейцарски стандарти, виртуален консиерж и устойчив лукс в спа комплекс в Сърбия

В епоха, в която изискванията на пътуващите непрекъснато се развиват, съвременните хотели трябва постоянно да търсят нови иновативни решения, за да останат конкурентоспособни.

Последните тенденции в хотелската индустрия показват, че персонализацията и устойчивостта са на челно място сред това, което днешните гости ценят най-много. Mövenpick Resort and Spa Fruske Terme, първият хотел на Mövenpick в Сърбия, е ярък пример за това как един луксозен хотел може да отговори на тези изисквания, предлагайки уникална комбинация от швейцарска прецизност и сръбско гостоприемство.

За Mövenpick Fruske Terme

Разположен в живописната местност на планината Фрушка гора, Mövenpick Resort and Spa Fruske Terme е не просто място за престой — това е дестинация сама по себе си. С 201 луксозни стаи и апартаменти, курортът предлага идеално бягство за тези, които търсят както комфорт, но и нещо повече.

Независимо дали посещавате курорта за почивка или по работа, хотелът задоволява всички нужди с най-големия конферентен център в Сърбия, включващ 11 зали, както и с най-големия Wellness & Spa център в страната, с 11 закрити и открити басейни с терапевтична термална минерална вода.

Адаптиране към динамичната комуникация

С развитието на хотелската индустрия се променят и очакванията на гостите, които търсят безпроблемна и динамична комуникация. Mövenpick Fruske Terme разпознава, че днешните гости изискват не само лукс — те искат информация, презентации, видеоклипове, снимки, оферти, отзиви, достъпни на момента. Генералният директор на Mövenpick Fruske Terme, Деян Пейчинович, подчертава: "Всичко е толкова динамично, че всеки търси най-доброто възможно обслужване или начин за комуникация."

За да отговори и на тези очаквания, курортът имплементира концепцията Виртуален консиерж, създадена от компанията TouchMenu. Тази иновативна платформа осигурява на гостите незабавен достъп до широк спектър от услуги и информация чрез лично мобилно устройство — независимо дали става дума за поръчки на храна в стаята, оферти в спа центъра, резервации в ресторанта или информация за активности на територията на курорта и околността.

Деян Пейчинович подчертава предимствата на тази иновация: "С Виртуалния консиерж създадохме допълнителен канал за директни продажби и комуникация с гостите, съобразен с нуждите на модерния гост. Едно сканиране на QR код отваря широка гама от услуги, увеличавайки потенциала ни за допълнителни и кръстосани продажби."

Фокус върху устойчивия туризъм

Устойчивостта е ключов приоритет в Mövenpick Fruske Terme. С дигитализирането на услугите и чрез Виртуалния консиерж, курортът е елиминирал нуждата от печатни материали, което е в съответствие с ангажимента му за намаляване на екологичния отпечатък. "Няма печатна информация, няма менюта — всичко е дигитално. Това е екологично, намалява разходите и е изключително лесно при необхоидмост от промени," отбелязва г-н Пейчинович, подчертавайки ангажираността на хотела към устойчивите практики в туризма.

Подходът на курорта към един устойчив туризъм е свързан и с адаптиране към променящите се нужди на гостите, където луксът и отговорността вървят ръка за ръка.

Mövenpick Resort and Spa Fruske Terme налага висок стандарт в хотелска индустрия в Сърбия, безпроблемно съчетавайки лукс, технологии и грижа към природата.

Независимо дали търсенето е на спокойно бягство сред природата или изискано място за следваща конференция, този курорт предлага несравнимо изживяване, което чертае бъдещето на съвременното хотелиерство.

С развитието на глобалната хотелска индустрия, Mövenpick Fruske Terme стои като доказателство за това как хотелите могат успешно да се адаптират към променящите се очаквания на гостите, като същевременно поддържат ангажимент към устойчивостта и съвършенството.