Новини Хотели

GIATA и Ratehawk се стремят да разширяват базата данни на решението за картографиране на хотели

   
GIATA и Ratehawk се стремят да разширяват базата данни на решението за картографиране на хотели

За GIATA е гордост да обяви стратегическо партньорство с Ratehawk. Инструментът за резервации за специалисти в туризма на Ratehawk осигурява информация за повече от 2,6 милиона хотела. Това партньорство значително ще подобри точността на решението за картографиране на хотели MultiCodes, предлагано от GIATA. 

GIATA MultiCodes, която може да се похвали с най-голямата база данни за хотели в света, се справя с несъгласуваността на данните в туристическата индустрия като предоставя единен код за всеки хотелски обект. RateHawk ще препоръча GIATA като свой предпочитан доставчик на карти и ще служи за основен доставчик на данни за хотели за GIATA MultiCodes, осигурявайки безпроблемна интеграция между платформите и подобрявайки надеждността на данните за туристически агенции, туроператори и платформи за онлайн резервации. 

„Развълнувани сме от партньорството си с Ratehawk – лидер в резервациите и дистрибуцията на пътувания“, каза Райнер Шефер, вицепрезидент по продажбите на GIATA. „Това партньорство ще ни позволи да подобрим точността и задълбочеността на решението за картографиране MultiCodes, като осигуряваме на клиентите си най-високо ниво на точност на данните.“ 

Кристофър Джала, ръководител на API дистрибуцията на RateHawk, коментира: „Ние в RateHawk се стремим да предоставяме най-доброто потребителско изживяване на нашите партньори. Като дългогодишен доставчик на GIATA ние оценяваме тяхната отдаденост към точността на хотелското съдържание и високите им стандарти за ефективни картографски решения. Задълбочаването на нашето сътрудничество ще подобри качеството на съдържанието и ще опрости взаимодействието ни с API партньорите.“ 

Това стратегическо партньорство ще донесе значителни ползи за двете фирми, както и на туристическата индустрия в по-широк мащаб. Обединяването на опита на GIATA в картографирането на данни с обширната база данни с хотели на Ratehawk ще доведе до по-точни данни за хотелите, като ще намалеят грешките при резервациите и ще се подобри удовлетвореността на клиентите и на двете компании. Туристическите агенции, туроператорите и платформите за онлайн резервации ще се радват на безпроблемна интеграция и повишена надеждност на данните.

За GIATA

GIATA е технологична фирма със седалище в Берлин, основана през 1996 г., специализираща в областта на туризма. Цифровите продукти на фирмата, фокусирани върху съдържание, което не може да бъде резервирано, са насочени към 20 000 клиенти и партньори в 74 държави, включително хотели, хотелски вериги, онлайн туристически агенции, туроператори, кооперации на туристически агенции и глобални системи за дистрибуция. Допълнителна информация можете да намерите на www.giata.com