Новини Турагенции

ТЕЗ Тур награди топ агентите си за най-големи продажби

   

Всички отличени получиха специални плакети на туроператора
  ТЕЗ Тур

Туроператорът “ТЕЗ Тур България” награди партньорските си агенции по продажби по региони през изминалия пролетно-летен сезон на 2024 г. Той организира специален инфотур в Анталия и церемония в петзвездния хотел ETHNO BELEK, който е нов и открит през юни тази година. Компанията прави директни чартъри до Турската Ривиера.

Топ агентите за регион София са “Мистрал травел”, “Турист сервиз холдинг”, “Доли травел клуб”, “Ангел травел” и “Караджъ Турс”. За Пловдив призът отиде при “Белпрего травел”. Във Варна най-добре са се представили “Травел клуб България” и ChartAir, а в Бургас – “Пинк турс”. От Русе е отличен “Адвен тур”, от Силистра – Tickets, от Благоевград – „Криси тур – К“, от Плевен – „Лоана травел“, и от Шумен – „Георгиев турс“.

Всички отличени бяха поздравени лично от Бейзат Туналъ, управител на „ТЕЗ Тур България“, и от Михаела Ерменкова, маркетинг мениджър в туроператора. След това последва голямо парти в хотел ETHNO BELEK.

Комплексът се намира на 35 км от летището и на 45 км от центъра на Анталия, на 3 км от курорта Белек, на брега на морето. Официално е открит през юни 2024 г., като е разположен на обща площ от 100 000 m2. Хотелът се състои от една 7-етажна основна сграда и комплекс от двуетажни луксозни вили. Плажът е основно пясъчен с малко камъчета на места, с голям кей, слънева тераса и бар.

Храната в основния ресторант е изключително разнообразна и прясна. Разполага със 7 а ла карт ресторанта. Обслужването е на най-високо ниво, включително и в ресторантите и баровете. Поддръжката на чистотата е голяма на цялата територия на хотела и в стаите.

ETHNO BELEK е подходящ за семейна почивка с деца, тъй като разполага с аквапарк, но също така и за младежка почивка, защото се провежда активна, но ненатрапваща анимация, а също така има и много допълнителни спортни и релаксиращи занимания през деня, а вечер се провеждат шоу програми на голяма сцена и DJ партита в бийч бара.

Хотелът използва личен асистент за всички туристи, който цели да информира ежедневно туристите си за програмата за деня, както и да предостави директна връзка при необходимост от съдействие или проблем по време на почивката.

Габриел Драгиев