В Деня на будителите на дискусионен форум, организиран от Българска асоциация за туризъм, свързан с комуникиране на „София като предпочитана туристическа дестинация", проф. Мариана Янева сподели иновативна практика в академичната работа със студентите. Младите таланти, студенти на катедра “Икономика на туризма”, тръгват по стъпките на българска актриса с номинация за Оскар по емблематични обекти в София за градски и развлекателен туризъм, за да разказват за тях чрез техни инфлуенсърски клипчета в Instagram и TikTok на катедрата.
Те отбелязаха в клипчето си публикацията във Vogue, както и самите забележителности.
Подобни академични практики на УНСС като водещ бизнес университет не само надграждат позитивните послания в полза на бранд София - Business& Entertainment Destination, но са и добър инструмент за популяризиране на София като туристическа дестинация.
Концепцията за обвързване на инфлуенсърски практики и университетски задачи с младите таланти от УНСС по време на техни занятия е иновативна идея на академичния екип на катедра “Икономика на туризма”, която стимулира родолюбието и надгражда общите комуникационни послания за дестинацията ни.