Хотели

Световният гигант Quicktext в дигиталните услуги за хотелите влезе в България

   
Световният гигант Quicktext в дигиталните услуги за хотелите влезе в България

Френско-канадската компания Quicktext официално влезе и отвори офис в България. Тя е лидер в дигиталните услуги в хотелиерството, като оперира в 76 държави, с 14 офиса и 131 служители. "Посветили сме се да осигурим иновативни решения, които помагат на хотелите да рационализират процесите си", заяви пред TravelNews Милена Каймаканова,  ръководител на българския офис на Quicktex.

Гигантът е лидер в сферата на AI технологиите (изкуствения интелект), създаден изключително за хотели, успявайки да доведе до революция в сектора с Velma - виртуален асистент с AI. Хибриден подход, който комбинира разговорния и генеративен AI мигновено и по този начин дава отговор на 85% от въпросите без човешка намеса. 

Ние сме стратегически партньор в над 1700 хотела в световен мащаб като работим с веригите Accor, Hyatt, IHG, Eurostars, Holiday Inn, Emaar, Jaz Hotels, Best Western, Radisson, и много други, каза Каймаканова. За миналата година компанията успя да генерира над 579 млн. долара приходи за клиентите си от заявки за резервации. Наскоро дори беше отличена с награда от Global Tech Awards на церемония в Остин, Тексас. Статуетката получи лично Даниел Доплер, главен изпълнителен директор на Quicktext.

Velma е AI продукт на гиганта, който може да подобри настоящoто преживяване на гостите, да разшири обема на резервациите, да облекчи служителите, да събира данни, да подобри маркетинговите кампании, да повиши директните продажби и много повече.
Въвеждането на   изкуствен интелект (AI) във всяко приложение изисква както много добро разбиране на дълбокото (DL) и машинното обучение (ML), така и години на разработка за придобиване на данни, обучение на модели и внедряването им. Основните продукти на Quicktex са следните:

Q-Brain+ е първият и единствен AI, специализиран в хотелиерската индустрия, и като такъв е мозъкът зад Velma. Той е съставен от най-доброто от двата свята на AI, както класически разговорен AI слой, така и генеративен, предназначен да обработва сложни отговори.

Компанията предлага управление на данни:

Q-Brain+: AI, посветен на хотелиерството
Q-Data: Управление на структурирани данни
Q-Sales: Управление на потенциални клиенти и резервации
Q-Task: Задачи и управление на ресурсите
Q-BI: Бизнес разузнаване.

Свързаност

Q-Hub: Управление на незабавни съобщения
Q-Connect: Централизирано управление на свързаността
Q-Automate: Съобщения преди престой, по време на престой, след престой чрез SMS или WhatsApp

Големи данни

Q-SEO: Оптимизация за търсачки, задвижвана от големи данни
Q-AD: Оптимизиране на ретаргетинг кампании
Q-Dynamic: Динамичен уебсайт по прогнозен модел
Q-Avatar: Анимирана 3D интеграция

Quicktext има офис единствено в София от цяла Източна Европа. В Централна и Западна Европа разполага с такива в Париж, Амстердам, Барселона, Берлин, Лисабон, Лондон, Милано и Прага.

Мирослав Иванов