Австрийската къща за бижута Swarovski си партнира с Avolta за откриването на pop-up магазин на лондонското летище “Хийтроу”. Между 5 февруари и 4 март те ще предложат на пътуващите шопинг изживяване, фокусирано върху най-новото сътрудничество на марката с американската поп суперзвезда и актриса Ариана Гранде.
От Swarovski споделят, че колекцията издига бранда на още по-луксозно ниво, като го свързва със световната поп култура и модата. Лансирането на колекцията и концепцията на pop-up магазина са част от по-мащабната трансформация на търговската стратегия на Swarovski в рамките на инициативата “Lux Ignite”, която включва различни други “луксозни” сътрудничества.
Дизайнът на pop-up пространството е вдъхновен от новата бранд идентичност на Swarovski – включва розова цветова палитра и специални елементи.
Колекцията Swarovski x Ariana Grande се състои от 16 бижута с кристали и перли. Линията отдава почит на музикалното наследство на Ариана Гранде и преосмисля някои от емблематичните модели на Swarovski, включително тенис колиета, халки и ear cuffs. Сред отличителните мотиви в дизайна са сърцето и музикалната нота.
Ариана Гранде беше обявена за световен посланик на марката Swarovski през 2024 г. и участва в празничната кампания на бранда “Party of Dreams”. Нейната първа съвместна колекция дебютира в началото на тази година.