Стабилният растеж на туристическата индустрия в Централна и Източна Европа привлича ключови играчи, сред които концернът World2Meet (W2M) и неговият туроператор Newblue. След успешното навлизане на румънския пазар, компанията продължава своята експанзия в региона, утвърждавайки присъствието си и в България през 2025 година, съобщават от компанията.
Разширяване в Румъния и България
Мениджърът по продажби за Източна Европа Нуртен Дерменджи сподели пред TravelNews, че след стратегическото споразумение с German Touristik – Memento Group, W2M укрепва позициите си в Румъния. Този успех създава солидна основа за по-нататъшно разширяване в региона, като през 2025 г. компанията ще засили дейността си и в България.
W2M представи на българския пазар три основни продуктови линии – Essence, Quality и Absolut, които предлагат разнообразни опции за пътуващите, съчетавайки комфорт, качество и атрактивни цени.
Нови дестинации и подобрения в онлайн платформата
В унисон с разрастването си, Newblue обявява и разширяване на своята дестинационна мрежа, включвайки екзотични места като Мавриций, Занзибар и Кали (Колумбия). Тези нови предложения ще бъдат достъпни за туристическите агенции и техните клиенти, които търсят висококачествени ваканционни преживявания.
Нови възможности за пътуване до Доминикана
W2M разширява и въздушните си връзки чрез авиокомпанията World2Fly. През 2025 г. ще бъдат осигурени ежедневни полети до Доминиканската република, с кацане на три основни летища – Санто Доминго, Ла Романа и Пунта Кана. Тези полети ще предоставят по-голям избор и удобство за туристите, желаещи да посетят Карибите.
Стратегически перспективи
Разширяването в България е част от цялостната стратегия на W2M за укрепване на присъствието си в Централна и Източна Европа. Със своите иновативни продукти, разнообразни дестинации и подобрена онлайн платформа, компанията се утвърждава като водещ партньор за туристическите агенции в региона.
Очаква се през 2025 г. W2M и Newblue да предложат още повече възможности за партньори и клиенти, утвърждавайки своята роля като динамичен и надежден оператор на туристическия пазар.
Мирослав Иванов