Още от първия ден след своето избиране новият Управителен съвет на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА) започна интензивна работа по редица важни теми и задачи, насочени към развитието и укрепването на организацията.
Част от тези дейности представляват естествено продължение на инициативи, започнати през изминалата година, други са свързани с нови стратегии и визия за бъдещето, а трети – с належащи проблеми, които възникват в хода на динамичната среда, в която всички работим.
Искаме да изразим своята искрена благодарност към всички от вас, които още сега активно подкрепят дейността на Управителния съвет – с идеи, с конкретни предложения, с ентусиазъм и съпричастност. Това е ценна енергия, която ни мотивира и вдъхновява да бъдем още по-ефективни и целенасочени в действията си, съобщиха от АБТТА.
Вярваме, че истинската сила на АБТТА се крие в ангажираността и гласа на всеки неин член. Ето защо ви приканваме открито да споделите с нас пред какви конкретни затруднения се изправяте в ежедневната си професионална дейност. Кои са реалните предизвикателства, които засягат бизнеса ви? С какви пречки се сблъсквате – административни, пазарни, кадрови, нормативни или други?
Вашият опит, наблюдения и обратна връзка са изключително важни за нас. Те ще ни помогнат да очертаем актуалните приоритети в работата на Управителния съвет и да изградим по-ефективна стратегия, съобразена с реалните потребности на бранша. Целта ни е не само да бъдем навременни и адекватни в реакциите си, но и проактивни в търсенето на устойчиви решения, които имат дългосрочен ефект.
Нека заедно изградим още по-силна, обединена и значима организация – такава, която отстоява интересите на своите членове и допринася за развитието на целия туристически сектор в България, допълниха от АБТТА.