След огромния интерес от страна на своите клиенти по време на празничната седмица по случай рождения си ден, Wizz Air – най-екологично устойчивата авиокомпания в региона на Европа, Близкия изток и Африка*, завършва празника с последна изненада за своите пътници и не само – специална томбола.
От 21 до 25 май клиентите, които резервират полет с Wizz Air за пътуване през май или юни 2025 г., могат да спечелят обратно пълната стойност на своята резервация – до 1000 евро под формата на WIZZ кредит.
Участието е леснo:
- Клиентите трябва да резервират полет на wizzair.com или чрез мобилното приложение между 21 и 25 май 2025 г.
- Резервацията трябва да бъде за пътуване през май или юни 2025 г.
- За да участват в томболата, пътниците трябва да въведат своя код за потвърждение на резервацията си на специалния промоционален уебсайт: birthday.wizzair.com.
- Общо 21 победители ще бъдат избрани на случаен принцип и ще получат WIZZ кредит, в размер на пълната стойност на тяхната резервация, до максимум 1000 евро.
Томболата по случай рождения ден е финалният акцент от празничната седмица на Wizz Air, която предложи над 1 милион самолетни места на цени под 42.99лв.** и до 21% отстъпка за всички полети в мрежата на авиокомпанията.
От основаването си през 2004 г. Wizz Air е превозила над 437,7 милиона пътници, предлагайки достъпни и запомнящи се пътувания по над 800 маршрута до близо 200 дестинации в повече от 50 държави. Със своята флотилия от 232 самолета и 33 оперативни бази, Wizz Air продължава да се развива и да инвестира в бъдещето на въздушния транспорт.
В съответствие с инициативата „Customer First Compass“ и инвестиционния план на авиокомпанията в размер на 14 милиарда евро за следващите три години, тази специална томбола подчертава ангажимента на Wizz Air да предлага стойност, избор и признание за своята разрастваща се клиентска база.
Условията за участие в томболата са налични на www.birthday.wizzair.com.
„Успехът на нашата промоционална седмица за рождения ден на Wizz Air потвърди онова, което вече знаехме: нашите клиенти са в центъра на всичко, което правим. Тази томбола е нашият начин да кажем „благодаря“ на всички пътници, които продължават да избират и да се доверяват на Wizz Air“, сподели Анастасия Новак, мениджър „Корпоративна устойчивост и комуникации” от Wizz Air. „Независимо дали планират спонтанно пролетно бягство или започват лятото с приключение, нямаме търпение да видим къде ще ги отведат следващите им пътувания.“
С 47 маршрута до и от България, Wizz Air продължава да укрепва присъствието си в страната. Само през 2024 г. авиокомпанията е извършила над 15 000 полета до/от България и е превозила почти 30 милиона пътници от началото на дейността си. В момента Wizz Air оперира две бази в България – София и Варна.