Новини Транспорт

Лоялната програма Flying Blue на Air France става на 20 години

   
Лоялната програма Flying Blue на Air France става на 20 години

През юни 2025 г. Flying Blue отбелязва своята 20-та годишнина. Създадена през 2005 г. от сливането на програмите Fréquence Plus на Air France и Flying Dutchman на KLM, Flying Blue се превърна в една от най-популярните програми за лоялност в индустрията, с близо 30 милиона членове по целия свят.

Все повече членове и международно признание

Първоначално създадена за клиенти на Air France, KLM и Aircalin, Flying Blue се разшири, като към нея се присъединиха TAROM през 2010 г. и Transavia през 2013 г. Днес Flying Blue се гордее с близо 30 милиона членове по целия свят и си партнира с близо 40 авиокомпании. Повече от 100 търговски партньори също са свързани с програмата, което позволява на членовете да печелят и потребяват мили както по време на пътуване, така и в ежедневието си.

Наскоро обявена за „най-добрата програма за бонуси на авиокомпаниите в света“ от специалиста по програми за лоялност Point.me и за „Най-добра елитна програма в Европа и Африка“ от престижните награди Freddie Awards, Flying Blue продължава да се откроява благодарение на многобройните си предимства, висококачествено обслужване на клиентите и достъпно потребителско изживяване.

Програма за лоялност, все по-полезна за членовете си

От създаването си Flying Blue въведе редица ключови продукти и услуги: картата Air France и American Express, пусната през 1998 г., заменена от ко-брандираната карта Flying Blue x American Express през 2010 г., оферта за коли под наем с Hertz, иновации като Cash & Miles и Flying Blue Shop for Miles през 2018 г. и партньорството с All, програмата за лоялност на групата Accor, стартирана през 2019 г.

През 2022 г. беше въведена и услугата Flying Blue Family, която позволява на членовете на семейството да обединяват своите мили. Между 2023 и 2025 г. нови партньорства с Amazon, Uber, Hertz и френския национален железопътен оператор SNCF (за закупуване на ваучери за влак във Франция) допълнително разшириха екосистемата. Разширената мрежа от партньорства увеличават възможностите за печелене на мили и гарантират за членовете да получат по-бърз достъп до награди и предимства. През годините Flying Blue се превърна в пълноценна програма за лоялност, която не ограничава печеленето и изразходването на мили само в туристическия сектор.

С новото мобилно приложение Flying Blue+, което в момента е достъпно във Великобритания и САЩ, програмата продължава тази трансформация. Членовете вече могат да печелят мили при покупки в Macy's, Burberry и Apple. Очаква се приложението скоро да бъде пуснато в още страни.

Flying Blue също така дава възможност на своите членове да допринасят за закупуването на устойчиво авиационно гориво или да даряват своите мили на неправителствени организации като Червения кръст, УНИЦЕФ и The Ocean Cleanup. Само през 2024 г. членовете на Flying Blue дариха 450 милиона мили на тези организации.

„Превръщаме милите в спомени, в продължение на 20 години“

През последните 20 години Flying Blue успешно се адаптира към технологичните, икономическите и обществените промени в туристическата индустрия – като същевременно остава вярна на своята мисия: създаване на запомнящи се преживявания за своите членове.

За да отбележи тази годишнина, Flying Blue стартира иновативната глобална кампания „Превръщаме милите в спомени, в продължение на 20 години“, представяйки еволюцията на програмата и спомените от пътуванията, създадени през годините. Кампанията подчертава ролята на Flying Blue в преживяванията на пътуванията на своите членове – придружавайки ги на всеки етап от живота и създавайки незабравими моменти, като същевременно се адаптира към техните нужди и промените в обществото.

От 6 юни 2025 г. кампанията ще бъде видима на летищата Париж-Шарл дьо Гол, Париж-Орли, Амстердам Схипхол и Ню Йорк JFK, както и в социалните медийни канали на Air France-KLM и Flying Blue, включително Facebook, Instagram и музикалната платформа Spotify.

И накрая, специална промоция „Мили от спомени“ ще предложи на избрани няколко късметлии от 10 държави възможността да посетят отново емблематични дестинации в мрежата на Air France-KLM – и да създадат нови спомени.