Глобалният интерес към уелнес и луксозните преживявания продължава да се разширява, отваряйки нови възможности. Според последния доклад на Global Wellness Institute, уелнес индустрията нараства с 9% годишно от 2020 г. насам и се очаква да достигне стойност от 9 трилиона долара до 2028 г., почти двойно повече спрямо нивата от 2019 г.
На фона на тази тенденция испанският бранд Natura Bissé прави важна стъпка в усилията си да остане световен лидер в света на луксозните уелнес изживявания. Марката се превръща в първия и единствен „Официален СПА бранд“ на престижната класация The World’s 50 Best Hotels - глобален авторитет в сферата на хотелиерското съвършенство.
Церемонията по награждаването ще се проведе през октомври в Лондон. Събитието ще събере най-добрите хотелиери в света за три дни. В рамките на програмата Natura Bissé ще представи поредица от иновативни изживявания, създадени да вдъхновят стремежа към съвършенство и устойчив бизнес модел в хотелиерството.
Natura Bissé по светът
„Natura Bissé се ражда като СПА бранд и вече над 40 години си партнираме с едни от най-емблематичните хотели в света. За нас е чест да бъдем първият и ексклузивен официален СПА партньор на The World’s 50 Best Hotels. Вярваме, че можем да допринесем с реална стойност за индустрията, която ще играе ключова роля в новата глобална парадигма на трансформиращите уелнес изживявания.“, споделя Луис Урияк, директор „Стратегически проекти“ на Natura Bissé Group.
Партньорството е естествено продължение на дългогодишната работа на Natura Bissé с най-престижните имена в хотелиерството.
„Изключително се радваме на партньорството с Natura Bissé. Убедени сме, че ще допринесат със значителна стойност както за общността на 50 Best, така и за отличените хотели.“, заявява Рожер Бетриу, директор „Партньорства“ на The World’s 50 Best.
Днес Natura Bissé присъства в над 450 хотела по целия свят, включително в престижни вериги като Waldorf Astoria, Four Seasons, Mandarin Oriental и The Ritz-Carlton. СПА процедурите на марката се отличават с видим ефект и незабавно усещане за благополучие. Тоалетни принадлежности, отличени от Condé Nast Traveler, радват гостите, а внимателно подбраната селекция от продукти за домашна грижа позволява продължаване на ритуалите и у дома.
Присъствие и развитие на Natura Bissé в България
„Вече повече от 13 години Natura Bissé присъства в България и е предпочитан партньор на водещи хотели и СПА центрове. Сред тях са Гранд Хотел Поморие, Victoria Spa, Medite Spa Resort & Villas в Сандански, хотел Петте елемента в Сапарева Баня, хотел Vella Hills и Hotel Royal SPA във Велинград, както и хотел Ястребец Уелнес и СПА в Боровец. Това международно признание затвърждава ролята на Natura Bissé в сферата на луксозната грижа и ни дава още по-голяма увереност да продължим да развиваме уелнес културата и в България.“, споделя Грети Гарсия, официален представител на Natura Bissé за България.
С това партньорство Natura Bissé не просто затвърждава позицията си на лидер в луксозната грижа за кожата. Тя се превръща в символ на новия стандарт в хотелския уелнес.