Новини Транспорт

Wizz Air представи новия си слоган Let’s Wizz

   
Wizz Air представи новия си слоган Let’s Wizz

 Wizz Air, най-екологичнo устойчивата авиокомпания в региона на Европа, Близък изток и Африка*, днес представи „Let’s WIZZ“ – новият слоган на авиокомпанията.

Това е смела стъпка в развитието на бранда Wizz Air, който се разграничава от традиционните клишета за нискотарифните авиокомпании и улавя духа на достъпното, приятно и модерно пътуване.

Новият слоган отразява стремежа на авиокомпанията да промени изцяло начина на летене, като предложи страхотни цени, високо качество и незабравимо преживяване за клиентите.

От първия си полет през 2004 г. Wizz Air революционизира въздушния транспорт, превръщайки пътуването със самолет от луксозно преживяване в реална ежедневна възможност. „Let’s WIZZ“ надгражда тази трансформация с ново обещание: да предоставя приятни и достъпни варианти за летене – било то за семейна почивка, спонтанно бягство или соло приключение.

„Let’s WIZZ“ не е просто слоган, а е в основата на Customer First Compass** на Wizz Air – инициатива на стойност 14 милиарда евро, която поставя клиента в центъра на дейността на авиокомпанията. Той ще бъде още по-силно интегриран в операциите на компанията чрез обновени корпоративни ценности и поведение на екипите в цялата мрежа на Wizz Air.

Представянето на „Let’s WIZZ“ ще стартира с мултиканална кампания, включваща активности на летищата, дигитална и външна реклама, както и ексклузивни промоции за клиентите на Wizz Air в цялата мрежа от над 800 маршрута.

Силвия Москера, търговски директор на Wizz Air, коментира: „Wizz Air промени значението на летенето за милиони хора, като го направи по-достъпно. Летенето е повече от просто придвижване от точка А до точка Б – това е лично преживяване. „Let’s WIZZ“ улавя емоцията зад летенето – спонтанността, свободата и приключението. Това е смела стъпка напред за развитието на бранда ни, която отбелязва следващата фаза от пътя ни да предлагаме още повече на клиентите. Очаквайте още вълнуващи изненади и Let’s WIZZ!“.

Видео с манифеста към кампанията „Let’s WIZZ“ може да бъде гледано тук: https://youtu.be/mu3_W1_xSeY

*Според CAPA - Centre for Aviation Awards for Excellence 2022-2024, която сравнява данните за интензитета на емисиите на световните авиокомпании и определя Wizz Air като авиокомпанията с най-ниски емисии на CO2 на РКК в сравнение с други световни и европейски авиокомпании.

**Customer First Compass, основан на четири ключови стълба - продукт, цена, обслужване и комуникация - очертава бъдещата посока на развитие на Wizz Air и подновения ангажимент към клиентите, като се започне от инвестирането в най-съвременни технологии, подобряване на надеждността и предоставяне на по-добра подкрепа на клиентите. Трансформацията бележи съществена промяна в начина, по който авиокомпанията обслужва своите клиенти. През следващите три години авиокомпанията ще инвестира 14 милиарда евро, за да подобри всяка точка на контакт с клиентите, за да гарантира, че точността, достъпността, иновациите и обслужването оформят всяко пътуване.