TUI и Booking ще си партнират

  05 Юли 2020, 18:38     556      0

TUI Group и Booking обявиха началото на стратегическо партньорство, в рамките на което туроператорът ще започне продажбата на пакети за екскурзии и развлечения в местата за отдих през онлайн резервационната платформа, съобщава infotourism.net.

Става дума за приложението Musement, което дава възможност на туристите да резервират екскурзии и развлечения от местни доставчици на туристически услуги. Около 70 хил. такива услуги вече ще бъдат достъпни чрез онлайн платформата Booking.com.

Това е първото подобно споразумение, което сключва Booking: по-рано компанията се въздържаше да реализира онлайн съдържание на други юридически лица.

За TUI този формат на работа обаче не е нов: през март 2019 г. започна реализация на съдържанието на Musement на платформата на най-големия онлайн туроператор в Китай – Trip.com.

Партньорството между TUI Group и Booking стартира през този месец. Освен това, до края на 2020 г. Musement ще разшири своето портфолио като „отчита изискванията на Booking.com“, се казва в изявление на туроператора.

Musement е италиански стартъп, който беше закупен от TUI Grouр през септември 2018 г. Точната стойност на сделката не е известна, но според данни на PhocusWire е била „двуцифрена сума” в милиони евро. До този момент поглъщането на Musement е привлякло 16,5 млн. евро инвестиции.

Първоначално, целта на сделката е била да се създаде собствена екосистема за дистрибуция, а след това тя да продава чрез интерфейса Booking.com.

По-рано от TUI бяха заявили, че сегментът Destination Experience (екскурзии и мероприятия в местата за почивка) е стратегическа област за растеж и ще я разширяват. През 2019 г. приходите от тази дейност на подразделението на туристическата група се удвоиха в сравнение с предходната година до 9,7 млн. евро (+116%).

„Разширяването на онлайн маркетинга е основен фокус в дигиталната стратегия на TUI – заяви управляващият директор на TUI Destination Experiences Давид Шелп. – Покупката на Musement и расширяването на портфолиото от услуги, които могат да се резервират на платформата, сега ще се реализират в партньорство с Booking.com.“

В средата на месец май 2020 г. TUI Group обяви начало на мащабно преструктириране и преформатиране на бизнес модела си. Компанията заложи на онлайн реализацията и започна да съкращава продажбите офлайн.

„Безшевна връзка с широк избор на услуги – това е част от нашата дългосрочна мисия, заяви Лоурънс Хестър, вицепрезидент по развлеченията в Booking.com. – Хората вече се замислят за пътувания, когато те станат отново безопасни, дори на първо време да са недалече от дома. Ние се стремим да положим основата, за да сме сигурни, че ще можем да дадем на нашите клиенти най-доброто съчетание от екскурзии, развлечения и уникални впечатления на една платформа. TUI и Musement притежават много съвместима технологична платформа, която, спорд нас, ще стане привлекателна за нашата глобална клиентска база.“

коментари

Добави своя коментар