Новини Хотели

Хотел Рила в Боровец очаква българи и туристи от Балканите

   
Хотел Рила в Боровец очаква българи и туристи от Балканите

На туристи от съседнитe страни и на уикенд почивките ще разчитат основно в зимната перла курорта Боровец. На прага на новия сезон, екипът на петзведния хотел „Рила“ е подготвил и специални оферти за по- дълъг престой. Така работещите в домашни условия може да „закарат“ хоум офиса в планината, възползвайки се от уюта и удобствата, които предлага хотел „Рила“. От хотела са категорични, че следват стриктно мерките за дезинфекция и държат всичко по спазване на противоепидемичните мерки да е под конец.

Съветът към всички е: „Съприкосновението с природата е най-безопасният начин на живот, а карането на ски в Боровец е безопасен спорт.“
На този етап няма информация за затворени хотели в курорта. В последно време тенденцията показва, че се правят резервации в последния момент. Очакванията са, че традиционните туристи в Боровец от Острова ще ограничат пътуванията си. Резервациите за момента бележат спад с около 50%- 60%.
„Оптимисти сме, разчитаме на балканския и българския пазар и на уикенд туризма.“, съобщи за „4Власт“ изпълнителният директор на хотел „Рила“ Благовестка Томова и добави: „Очакваме голяма част от бизнеса, който ще предпочете да работи в домашен офис, да избере планината. В хотел „Рила“ сме подготвили пакети с дълъг престой от седем до 14 и 28 дни. Така тези наши гости ще пренесат чистия въздух и пистата все едно в дома си. В постоянен контакт сме с партньорите ни в чужбина, най- вече Австрия, Италия и търсим най-добрите технологии, с които бихме могли да продължим дезинфекцията с оглед зимната обстановка.“

Хотелът е оборудван с пункт дезинфекция, а служител ще измерва температурата на гостите. Маските в общите части в хотела са задължителни. Служителите от рецепция са отделени с плексигласови прегради, ключ -картите минават предварителна дезинфекция. За тази година те няма да са облицовани в хотелски паспорт, тъй като картонът не може да се дезинфекцира.
„От тази година има нов онлайн чекинг, гостите имат възможността да се чекират онлайн преди да пристигнат. Стаите се проветряват периодично и дезинфекцираме непрекъснато критичните точки като телефон, телевизор, ключове, дръжки на врати, гардероби и всички повърхности в стаите.“, обясняват от хотела. На дезинфекция подлежат и общите части, асансьорите, тоалетните, банкоматите. Гостите може да разчитат на медицинско лице, което ще бъде в хотела през зимния сезон. В ресторанта има обособени вход и изход, за да не се струпват хората. Разстоянията между столоветие са метър и половина, а на маса ще може да сядат не повече от шест души. При изхранване на бюфет гостите няма да имат достъп до храната, зад перила служителите ще ги обслужват. За гост ще е осигурено индивидуално опаковани прибори, на дезинфекция подлежат всички кафе машини и машини за напитки. Храната, която ще се доставя, ще минава термична обработка. Към момента са затворени нощните барове. Работи лоби барът, където всички маси, столове и повърхности се дезинфекцират след всеки гост.

На разположение и релакс зоната, където също са въведени специални правила. Кърпите ще се вземат от рецепцията, те ще са запечатани в пликове. Ще се държи да има дистанция между посетителите в басейна, а водата се обработва.



Анкета

Къде ще пътувате за априлската ваканция?


Резултати