Транспорт

Тurkish Airlines стартира нова програма с фокус върху хигиената на борда

   
Тurkish Airlines стартира нова програма с фокус върху хигиената на борда

Turkish Airlines, авиокомпанията, която лети до повече държави в света от всяка друга, стартира нова програма с фокус върху защитните хигиенни мерки на борда, наречена „TK Extra Care“. За реализацията ѝ авиокомпанията си партнира с глобалния си посланик д-р Мехмет Оз, който е продуцент и водещ на световноизвестното предаване „Шоуто на д-р Оз“.

Кампанията стартира в момент, в който здравето и безопасността са сред основните приоритети на пътуващите. Тя включва ново специално 3-минутно видео, в което пасажерите могат да проследят пътуването на д-р Оз с Turkish Airlines и да придобият по-добра представа за грижата, която авиокомпанията полага за благосъстоянието на своите пътници. От момента, в който д-р Оз се чекира за полета си, до пристигането му в крайната дестинация, зрителите ще станат свидетили на стриктните протоколи за хигиена на превозвача, но и ще се уверят, че се прилагат изключителни мерки за безопасност, отвъд стандартите на индустрията, на всеки етап от пътуването. Видеото, част от кампанията, може да бъде открито в официалния YouTube канал на авиокомпанията.

Здравето на пасажерите е приоритет за Turkish Airlines, затова авиокомпанията се грижи за тяхната сигурност на всеки етап от пътуването им. В 3-минутното анимирано видео д-р Оз показва, че регистрирайки се онлайн и вземайки със себе си на борда само лични вещи, контактът между пътниците намалява. При пристигане на летището всички пътници трябва да носят маска, а като допълнителна мярка им се предоставя дезинфектант за ръце и се измерва температурата им. За да осигури пълно спокойствие на пътуващите, Turkish Airlines е предприела допълнителни мерки за безопасност като дезинфекция на багажа с UV система и система за допускане на пътниците на борда на малки групи през предния и задния вход на самолетите. Експерти по хигиената присъстват на всеки полет, за да поддържат високото ниво на безопасност, а всеки пътник получава и специален хигиенен комплект.

Илкер Айджъ, председател на Борда на директорите и изпълнителния комитет на Turkish Airlines, коментира дебюта на видеоклипа: „Няма съмнение, че пътуващите по целия свят имат нужда от специални мерки за безопасност, за да са спокойни по време на своето пътуване. Сигурността и хигиената на нашите пътници са наш основен приоритет и затова ние предлагаме най-високите стандарти в това отношение. Въведохме и допълнителни мерки за безопасност след оценката и одобрението на оторизираните органи. С пускането на „TK Extra Care“ се надяваме, че пътуващите ще разпознаят усилената работа и отдадеността на Turkish Airlines за опазване както на пътниците, така и на екипажа. Щастливи сме, че д-р Оз е наш партньор и споделя посланието ни със света. “

През юни, с възобновяването на полетите си, Turkish Airlines обяви специални „Насоки за безопасно пътуване“, както и две нови услуги по време на полет с цел още по-добра защита на пасажерите. Авиокомпанията продължава да предоставя на своите клиенти хигиенни комплекти, съдържащи маска за лице, дезинфектант и антисептични кърпички, а като част от екипажа има и специални експерти, следящи за спазването на мерките на борда.

Д-р Оз споделя опита си с пътниците на Turkish Airlines от 2017 г., когато авиокомпанията стартира своя проект „Fly Good Feel Good“. Той бе създаден, за да осигури още по-комфортно пътуване на пасажерите.

За Turkish Airlines:
Основанa през 1933 г. с флотилия от пет самолета, днес Turkish Airlines, член на Star Alliance, разполага с 359 пътнически и товарни самолета и полети до 319 дестинации по целия свят, от които 269 международни и 50 вътрешни линии..
Повече информация за Turkish Airlines може да намерите на официалния уебсайт на компанията www.turkishairlines.com или в социалните ѝ профили във Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn и Instagram.


За Star Alliance:
Star Alliance е основана през 1997 г. като първата изцяло международна асоциация за авиолинии, за да предложи достъп, признание и безпроблемно обслужване на всеки международен пътник. Редица награди, сред които „Air Transport World Market Leadership Award“ и „Best Airline Alliance“ от Business Traveller Magazine и от Skytrax, доказват, че асоциацията се приема добре на пазара. Членове на асоциацията са: Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brasil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI и United. В момента мрежата на Star Alliance предлага над 19 000 ежедневни полета до 1250 летища в 195 страни. Повече информация за StarAlliance може да намерите на официалния уебсайт www.staralliance.com.

За допълнителна информация, моля, свържете се с
M3 Communications Group, Inc., на [email protected].

 



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати