Събития

Как потенциалният клиент стига до бутона Резервирай

   
Как  потенциалният клиент стига до бутона Резервирай

●    Как се промени потребителското поведение последните години и най-вече  2020 година?
●    Какво нашите потенциални клиенти търсят и къде се намира  уебсайта ни в тяхното поведение?
●    Каква е ролята на сайта и какво да направим, за да го подобрим?
●    Как и през какви фази минава потребителя преди да натисне заветното копче “Резервирай”?
●    Какво съдържание е подходящо да използваме?
●    Как се придвижват потребителите напред по пътеката до крайната цел да станат клиенти?
●    Успешни примери от туристическия бизнес.

Това са част от въпросите на, които Ленко Йорданов и Иван Пантелеев от Xplora Human Digital ще отговорят в първия уебинар от инициативата “Дигитални маркетинг уикенди в туризма” на 13.02 от 10:00 часа.

Ако работите в сферата на туризма, част сте от отдел маркетинг, не пропускайте да гледате специализираната поредица от уебинари в периода 13.02-07.03. В продължение на 4 уикенда, 11 специалиста ще  споделят опит и знания за дигиталния свят на туризма.

Запазете своето място за първия уебинар в линка тук:, или следете всички подробности на: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg

Кампанията “Дигитални маркетинг уикенда в туризма” е съвместна инициатива на дигитална агенция Бранд Стар, Национална информационна агенция Bgtourism.bg, Варненска туристическа камара и Икономически университет.
Вижте пълната програма на поредицата тук.

 



Анкета

Къде ще пътувате за априлската ваканция?


Резултати