Новини Събития

Започнаха маркетинг уикендите в туризма

   
Започнаха маркетинг уикендите в туризма

Да си дигитален не означава да имаш инфраструктура и инструменти, а да изградиш и следваш процеси, с чиято помощ да можеш бързо и лесно да отговаряш на потребителските действия. Днес дигиталната маркетингова агенция Brand Star (с управляващ партньор Десислава Николаева) стартира инициатива за подпомагане на туристическия бранш с идеи за подобряване на дигиталното маркетингово присъствие. Хъб на събитието е новото медийно студио на Икономически университет-Варна, а инициативата е подкрепена от Варненската туристическа камара с председател Илин Димитров и TravelNews. Това е поредно доказателство за добрата работа с бизнеса на Центъра по кариери, предприемачество и маркетинг към ИУ-Варна.

Участници в събитието са над 65 представители на туристическия бранш. В рамките на 2 седмици своя опит с участниците ще споделят 11 топ специалисти в областта на дигиталния маркетинг.

В приветствието си при старта Евгени Станимиров, ректор на ИУ-Варна сподели, че COVID-19 отвори нова страница, на която са записани въпроси, свързани с нашите уникални предложения към клиентите; степента ни на интеграция с другите пазарни участници;  различимостта ни сред останалите; визията ни за бизнесите; треакторията на нашето развитие; способността ни да мислим нетрадиционно. Тези въпроси могат да ни помогнем да намерим нашата ниша и правилно да таргетираме офертите си, отбеляза той.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати