Новини Събития

Последни два дни насочени към дигиталния маректинг в туризма предстоят този уикенд

   
Последни два дни  насочени към дигиталния маректинг в туризма предстоят този уикенд

Как да използваме Google Ads в хотела и агенцията?

Последни два дни  насочени към дигиталния маректинг в туризма предстоят този уикенд 6 и 7.03.

Използвайте уикенда като развитие и възможност за дигиталния маркетинг във вашия бранш.

Темата в съботния уебинар на 6.03 ще е насочена към Google Ads.

Маркетинг мениджърът Християна Петкова от агенция Seomax ще сподели как да използваме платформата Google Ads.

Важни акценти, за които гост лекторът ще говори са:

  • Създаване на цели и проследяване на резултатите от кампаниите
  • Методи за офериране според целите на бизнеса
  • Кампании в мрежата на търсене
  • YouTube кампании за обхват и ангажиране на потребителите
  • Ремаркетинг кампании, за повторно облъчване на потребителите с конкретна оферта

Уебинарът може да гледате на живо във Фейсбук: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg

Или в специално създадения YouTube канал https://www.youtube.com/channel/UCjsLb5OqiV0I8-uPh0w0cxw  за поредицата „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“ - където може да гледате и предишните уебинари от туристическата кампания.

В неделя 07.03, инициативата ще завърши с презентацията на Деян Недялков, Управител на Photoschool.bg, който ще говори за изображенията и тяхното значение в туризма.

„Дигитални маркетинг уикенди в туризма“ е поредица от безплатни уебинари в помощ на хотели и туристически агенции.

Организаторът Бранд Стар – агенция за дигитален маркетинг в съвместно партньорство  с Travelnews проведе 8 уебинара с водещи дигитални специалисти в продължение на 4 уикенда.

Тази неделя са финалните, за които няма да има допълнителен запис.



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати