Авиокомпания KLM е удостоена с наградата APEX Diamond Award за здравна безопасност. Тази награда е възможно най-високото ниво на сертифициране за авиокомпаниите в областта на здравето и безопасността. KLM е втората европейска авиокомпания, получила този сертификат след Virgin Atlantic.
APEX Health Safety (Асоциация на авиокомпаниите за клиентски опит по време на пътуване с фокус здраве и безопасност) има за цел да насърчи авиокомпаниите да поемат проактивна роля в осигуряване на безопасното възобновяване на глобалните пътувания и да създаде общ стандарт за опазване на здравето на пътниците и служителите по време на пътуване. Определянето на такъв стандарт за сертифициране в авиационната индустрия по време на COVID-19 пандемията е изцяло ориентирано към клиентите.
„Това е похвално постижение, което ще бъде признато от вашите клиенти и ще ви позиционира като лидер в областта на опазването на здравето и хигиената по време на полет“, се казва в доклада на APEX.
APEX е основана преди 42 години и оттогава се е превърнала в реномирана организация на авиокомпаниите за изследвания и оценка в областта на клиентския опит. При започването на пандемията от COVID-19, APEX създаде награда за здравна безопасност. Оттогава до сега тя е печелена и от други авиокомпании, сред които Singapore airlines and Qatar airways.
„Поставихме здравето и безопасността на нашите клиенти, служители и обществото като цяло като наш основен приоритет. Постигането на възможно най-високо ниво на сертифициране от APEX означава, че KLM е една от водещите авиокомпании в областта на опазването на здравето и хигиената по време на пътуване. Хората избират да пътуват с нас, защото летим отговорно.
По тази причина ние анализирахме целия път, по който преминават нашите клиенти през тази година и зададохме възможно най-високи стандарти, за да им осигурим оптимално здраве и безопасна среда преди, по време и след техния полет. Този най-висок статус, присъден от APEX, е важна гаранция за пътуващите, че летят безопасно с KLM, на възможно най-високото ниво в световен мащаб”, заяви Боет Крейкън, Изпълнителен вицепрезидент на KLM, отговарящ за отношенията с клиентите на авиокомпанията.