Транспорт

Wizz Air призовава пътниците да се чекират рано

   
Wizz Air призовава пътниците да се чекират рано

Wizz Air, най-бързоразвиващата се авиокомпания в Европа, насърчава своите пътници да пристигнат на летището поне 2 часа преди полета си и да посетят гишетата за чекиране, дори и да са се чекирали онлайн. Поради стриктните интернационални регулации за пътуване е важно пасажерите да са на летищата по-рано, за да могат да бъдат проверени всички документи, нужни им за пътуването, и да бъде валидирана бордната им карта.
Екипът на Wizz Air проверява всички нужни сертификати, разрешителни и негативни резултати от тестове за COVID, както и онлайн регистрацията им, ако е изисквана такава от страната на пристигане, на гишетата за чекиране на авиокомпанията. Ако документите са валидни, пътникът ще получи нова бордна карта, която му позволява да се качи на борда. Ако не успее да представи всички нужни документи, превозвачът ще бъде принуден да откаже пътуването му, тъй като самият пасажер може да не бъде допуснат в страната на пристигане. Неспазването на тези разпоредби може да доведе до високи санкции както за пътника, така и за авиокомпанията.
Предвид различните изисквания за пътуване до всяка държава, Wizz Air улеснява повече от всякога пътниците си със своята подобрена „Карта за планиране на пътуванията“ (Travel planning map), с която можете да проверите правилата за пътуване до различните дестинации. Картата, която вече е достъпна от мобилни устройства, предлага цветова легенда и се актуализира автоматично всеки ден, като включва чеклист на специфичните за страната тестове, периода на карантина и изискванията за валиден тест. Wizz Air насърчава пътниците да проверяват и официалните правителствени сайтове на държавите, до които пътуват, за повече информация, проверка на картата за ваксинация и потвърждение за всички изисквани документи.
Пътуващите могат да резервират своите полети на wizzair.com и чрез мобилното приложение на авиокомпанията. За безпроблемно пътуване превозвачът предлага пътническа застраховка, която покрива COVID-19 и включва услугата WIZZ FLEX. Пасажерите могат да добавят услугата по време на резервация, което им позволява до 3 часа преди полета си да го променят или отменят без допълнителни такси и да получат незабавно пълната стойност на билета си като кредит за следващо пътуване в своя WIZZ акаунт.

*Приложими са съответните условия, правила и изключения.
За Wizz Air
Wizz Air, най-бързоразвиващата се нискотарифна авиокомпания в Европа, оперира с флотилия от 141 самолета Airbus А320 и А321 – една от най-младите флотилии в света. В Wizz Air екип от авиационни експерти предоставя висококачествено обслужване и много ниски цени на билетите, което прави Wizz Air предпочитаният избор на 10.2 милиона пътници през последните 12 месеца за финансовата година, приключваща на 31 март 2021 г. Wizz Air е листната на Лондонската фондова борса под тарифен номер WIZZ. Наскоро компанията бе класирана в топ 10 на най-безопасните авиокомпании в света от AirlineRatings.com – единствената световна агенция за безопасност и рейтинг на авиокомпаниите, а също и бе обявена за Aвиокомпания на 2020 г. от Air TransportAwards – единствените международни отличия, които оценяват всички основни категории във въздушния транспорти отличават компаниите с впечатляващи резултати, иновации и ниво на обслужване. Wizz Air бе обявена и за най-устойчивата компания в авиоиндустрията през 2021 г. от списание World Finance.

За повече информация:
M3 Communications Group, Inc., 088 449 5950, [email protected]
Андраш Радо, Wizz Air Group, [email protected]

 Последвайте ни в Twitter: @wizzair
 Последвайте ни в Instagram: @wizzaircom
 Последвайте ни във Facebook: @wizzair.com

Бележки до редакционните екипи:
•    Всички полети на Wizz Air се извършват със самолети A320 със 180 места, A321 с 230 места, Airbus A320neo със 186 места и Airbus A321neo с 239 места.
•    Wizz Air въведе редица засилени хигиенни мерки, които включват: кабинният екипаж и пътниците трябва да носят маски за лице, кабинният екипаж е задължен да носи ръкавици, насърчават се покупките на борда чрез безконтактно плащане, пътниците трябва да следват мерки за физическа дистанция и всички покупки на пътнически билети и услуги се препоръчва да се правят онлайн преди полета.
•    HEPA филтрите във всички самолети на Wizz Air вече филтрират 99.97% от вирусите и бактериите във въздуха и всички самолети преминават през цялостна дезинфекция всеки ден с антивирусен разтвор, следвайки стриктен график за ежедневно почистване.
•    За повече информация относно завишените здравни и хигиенни мерки, моля, вижте тук.
•    За свободен достъп до снимки на самолети, екипажи и библиотека с лога, моля, посетете http://wizzair.com/en-GB/press

 



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати