Транспорт

Авиосекторът ще се присъедини към Алианс Българско Черноморие

   
Авиосекторът ще се присъедини към Алианс Българско Черноморие

Обединяването на фирмите от авиосектора с туристическите агенции би бил ключов фактор за положителното развитие на икономиката на страната и популяризирането на България като дестинация. Затова ние от Асоциацията на Българската Авиационна Индустрия (АБАИ) също възнамеряваме да се присъединим към алианс "Българско Черноморие". Това заяви днес председателят на Асоциацията на Българската Авиационна Индустрия (АБАИ) Тодор Иванджиков.
Припомняме, че сдружението беше официално учредено на 30 юли, като инициатор на събитието беше концесионерът на двете морски летища „Фрапорт Туинстар Еърпорт Мениджмънт“ АД, което също има интерес да стане член на АБАИ.

В алианс „Българско Черноморие“ влязоха над 20 институции от частния и публичния сектор, в т.ч. и две авиокомпании, а именно GullivAir и „България Еър“. На учредителното събрание присъстваха министърът на икономиката Кирил Петков, представители на правителството и НПО, Янко Иванов, представляващ авиокомпания GullivAir, както и представител на АБАИ. Поздравителни адреси с пожелания за успех бяха изпратени от Президента на Република България Румен Радев,  Министерството на туризма в лицето на служебен Министър Стела Балтова и Президента на авиокомпания Wizz Air Робърт Кери.  Превозът на участинците на мероприятието до к.к. Златни пясъци бе организиран от авиокомпания GullivAir с един от новите им самолети ATR-72-600. Янко Иванов – представител на превозвача, коментира, че е от значение приносът и желанието на всеки към положителния резултат на общите каузи и изрази надежди, че чрез новата маркетингова стратегия светът ще научи повече за природата и културата на Бъгария.
Идеята на алианса e чрез обединение на всички участници в туристическия бранш, да се предприемат действия за развитие на бранда и имиджа на българското Черноморие с основният фокус на Алианса: „Проактивно, убедително и ефективно популяризиране на Българското Черноморие като водеща туристическа дестинация“. Основната цел на „Алианс Българско Черноморие“ е да обедини усилията на заинтересованите страни в сектора на транспорта и туризма, включително бизнеса, черноморските общини и Министерството на туризма, да започне незабавна работа по разработване и изграждане на силен туристически бранд и слоган на Българското Черноморие, да разработи и приложи маркетингова стратегия и кампания на основните туристически пазари – Русия, Германия, Великобритания, Полша, Чехия, Израел и др. Алиансът също така има за цел да подобри неефективната комуникация и липсата на силно сътрудничество между заинтересованите страни в сектора.
В тази връзка Иванджиков каза още:
„Заедно с туристическите агенции и летищата могат да направят по-добър синхрон за привличане на повече туристи по българското Черноморие. Можем да обединим силите, за да минимизираме разходите и бюрокрацията и да се направят общи пакети за реклама.“
От страна на инициаторите Франк Кванте - Главен изпълнителен директор на Фрапорт България, коментира:
„Това е най-очевидно нужният проект за тази изключителна зона, обхващаща 350 км от бреговата линия. Функциите и стремежа на Българския Черноморски Алианс не целят да засенчат или отменят дейността на други НПО, работещи в туристическия сектор, а наистина да създадат силна марка – бранд и имидж на Черноморието, както и да го утвърдят и позиционират сред водещите европейски туристически дестинации. Нашата цел е заедно да утвърдим Черноморското крайбрежие като разпознаваем бранд, който лесно може да бъде идентифициран в топ 10 на най-големи пазари за входящ туризъм, както и извън тях. Ние наистина мечтаем за това – да засилим маркетинговата и рекламната дейност, която насърчава развитието на българското Черноморие!“



Анкета

Къде ще пътувате за Великден и майските празници?


Резултати