Мениджърският екип на „СОФ Кънект“, воден от идеята да повиши качеството на услугите и да осигури по-добро пътническо преживяване, ще приложи нов бизнес модел, базиран на най-добрите световни летищни практики. Решението е взето след цялостен анализ, част от който са и множеството препоръки и критични коментари от пътници. Те са свързани с чистотата на терминалните сгради, както и с обслужването, организацията и визията на търговските обекти.
„Пътническо преживяване на най-високо ниво, това е целта, която искаме да постигнем, трансформирайки търговската зона на Терминал 2 до края на 2022 г. Посетителите на летището ще се възползват от невероятни оферти и разнообразие от марки и продукти. На повечето европейки летища качеството на търговските дейности и почистването се гарантира от специализирани в тези области компании. Този вид управление е от съществено значение за предоставянето на висок клас услуги и обслужване, които ще превърнат летище София в модерно и привлекателно“, каза Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на „СОФ Кънект“.
За пътуващите, особено в условията на пандемия, е изключително важно поддържането на високи нива на хигиена и стандарти в почистването, което е гаранция за безопасно и сигурно пътуване. Новият бизнес ще отговори на високите очаквания на пътниците.
Предстои да бъдат обявени търгове за избор на изпълнители за търговските дейности и почистването. Ще се търсят компании, доказали се в съответните области със своя професионализъм и експертен опит. Основно изискване към участниците в търговете ще бъде да приемат на работа всички настоящи служители, заети в извършването на посочените дейности.