Новини Събития

Само две фирми кандидатстват да обслужват тотото за реклама и събития за 6.7 млн. лв.

   
Само две фирми кандидатстват да обслужват тотото за реклама и събития за 6.7 млн. лв.
Тотото ще провежда нова рекламна кампания
  Български спортен тотализатор

Само две фирми са подали оферти за медийно и рекламно обслужване на дейността на Държавно предприятие „Български спортен тотализатор“. Това установи TravelNews в регистъра на обществените поръчки. Търгът е за 6.7 млн. лв. без ДДС, като в него са включени и организирането на събития на тотото. Кандидатите са „Екс Ел Медия“ ЕООД и пиар агенцията „АПРА“ ООД. Първата компания е собственост на Тодорка Шишкова, а управител е Стилян Шишков, показва справка в Търговския регистър. Шишков управлява и има дял в сайта „Спортал“ и редица други медии в България и Румъния. Той е спряган от медиите за близък до Кирил Домусчиев, главният изпълнителен директор на „Хювефарма“, собственик на „Лудогорец“ и председател на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ). Самият офис на медийната група „Спортал“ се намира в сградата на Домусчиев – ESTE, в кв. Изток в София. Бившият министър на младежта и спорта, а сега депутат от „Продължаваме промяната“ Радостин Василев, обяви преди време, че сайтът „Спортал“ е получавал милиони от структурите на Министерството на спорта по време на управлението на Красен Кралев, който беше министър от ГЕРБ.

Другият кандидат – АПРА ООД, е една от големите и известни пиар агенции у нас. Собственост е на Томислав Цолов. Компанията е част от международната пиар група Porter Novelli Group, а през 2022 г. заедно с международната консултантска компания CD Global Associates създадоха джойнт венчър CD | APRA. Пиар агенцията „АПРА“ вече има опит с Българския спортен тотализатор, когото обслужва медийно и рекламно преди 2 години.

Предмет на обществената поръчка са дейности по медийно и рекламно обслужване на Държавно предприятие "Български спортен тотализатор", включващи планирането, подготовката, организацията, провеждането и отчитането на комуникационни медийни кампании, използвайки следните комуникационни канали: печатни медии и интернет пространство. Освен това осигуряване на рекламни съоръжения – билборд, изработване на рекламно видео, изработка на рекламни материали, брандинг, организиране и провеждане на събития и популяризиране на програмата "Тото клуб".

Методиката за определяне на победител ще бъде по критерия най-ниска цена. Тъй като предложението на участниците е за единични цени на отделните видове елементи от дейността, с цел избягване на спекулативни предложения е въведена тежест на всеки един сбор от предвидените за офериране единични цени по отделните дейности. Така приложението на механизма на изчисление ще доведе да превръщането на най-ниската цена в точково изражение по тежести за съответните дейности.

Мирослав Иванов