Новини Хотели

Слънчев бряг готви собствена реклама за следващия сезон

   
Слънчев бряг готви собствена реклама за следващия сезон

Лято 2023 г. е най-трудното за последните десет години. Това коментира пред Грамофона нюз концесионерът на плажа в най-големия курорт у нас Слънчев бряг, Кирил Спасов. „Юни беше дъждовен, студен и туристи нямаше. Лятото у нас започна много късно. Плажовете се напълниха след 15-20 юли.

След средата на август обаче цяла една седмица морето беше много лошо. От активен сезон с 40 дни, 15 просто ги нямаше. Като ударим чертата - сезонът е доста слаб“, обясни Кирил Спасов. По думите му заради много високия инфлационен индекс тази година, всички концесионери са поели тежък удар.

„Туристическият пазар вече е много голям и всяка година се откриват нови и нови курорти, предлагат се нови дестинации и конкуренцията е жестока. Голям минус за нас е краткият сезон и разбира се, оскъдната реклама. Тя определено много ни липсва“, допълни концесионерът на Слънчев бряг.

В момента той и негови колеги подготвят рекламни клипове на Черноморието за собствена сметка, за да популяризират повече туризма по морето.

„На много места в Европа хората дори не знаят къде се намира България, а истината е, че продуктът който предлагаме, е много добър. Вчера италианец, представител на международната организация Син флаг, беше по нашите плажове, за да види дали ние изпълняваме всички тези критерии, които са доста завишени. След проверката го попитах къде сме и как стоим.

Той каза, че е очарован страшно много от плажовете, че нивото и качеството на предлаганите услуги при нас ги има на много малко места в Европа. Направило му силно впечатление и това, че плажовете ни не са пренаселени и претрупани с много плажни принадлежности“, добави още Кирил Спасов.