Новини Хотели

RateHawk отчита рекордна година с удвоени приходи

   
RateHawk отчита рекордна година с удвоени приходи

RateHawk, онлайн система за резервиране на хотели, самолетни билети и трансфери, отчита рекордни резултати за цялата 2023 г. Нетната стойност на резервациите RateHawk се е удвоила в сравнение с предишната година, а броят им се е увеличил с 85%. RateHawk, заедно със своята фирма-майка Emerging Travel Group, е достигнала брутен размер на трансакциите в размер на 2,6 милиарда долара за 2023 г. 

През 2023 г. търсенето на допълнителните услуги на RateHawk, в това число на резервации на самолетни билети и трансфери, показва стабилен растеж. Броят на резервираните полети се е удвоил, а поръчките за трансфери са нараснали с 67% спрямо предходната година.

Броят на партньорите на RateHawk вече надхвърля 62 000 специалисти в областта на туризма от цял свят, което е забележителен ръст с 61% спрямо предходната година. Повече от 600 от тях са туристически агенции от България. 

През 2023 г. RateHawk отболява значителен ръст на броя на предлаганите хотели. Фирмата успешно свърза повече от 60 нови глобални търговци на едро и установи директни контакти с повече от 20 000 места за настаняване. Тази експанзия доведе до общо 2,5 милиона възможности за настаняване, отбелязвайки съществено увеличение с 40% на годишна база.

Феликс Шпилман, главен изпълнителен директор на фирмата-майка на RateHawk, Emerging Travel Group, коментира: „През своята осма година RateHawk продължава да отбелязва солиден двуцифрен растеж, достигайки рекордни стойности по отношение на резервациите и приходите. Нашите партньори от цял свят признават допълнителната стойност, която безпрецедентният брой места за настаняване, които предлагаме, и сериозния технологичен експертен опит предлагат на масата и искат да се възползват от това. Гледайки напред към 2024 г. ние сме оптимисти, което е в унисон с предвижданията на Световната организация по туризъм, че международният туризъм е на път напълно да се върне на нивата отпреди пандемията. Това означава, че агенциите ще бъдат изправени пред още по-голямо търсене от страна на туристите. Нашата платформа снабдява специалистите с всичко, от което се нуждаят, за да отговорят на това нарастващо търсене – от богато предлагане на конкурентни цени от повече от 230 доставчика до всеобхватен набор от инструменти в една удобна за ползване платформа, допълнена с безупречно обслужване на клиентите.

През 2023 г. RateHawk въведе иновативен инструмент за избор на хотели, който има за цел да помага на туристическите агенции да оптимизират взаимодействието си с клиентите и да опростят работните процеси. Около 40% от туристическите партньори на RateHawk вече са започнали да използват инструмента за избор и са оценили предимствата му“, каза Феликс Шпилман.

Според RateHawk, най-популярните дестинации за изходящ туризъм, резервирани от българските туристически агенции през 2023 г., са били Италия, Франция, Германия, Обединеното кралство, Малта, Испания, САЩ, Турция, Белгия и Обединените арабски емирства.  

Филип Касум, ръководител „Бизнес развитие“ на Балканите, коментира „Забелязваме силно нарастване на търсенето на нашите услуги от местни туристически агенции. През 2024 г. очакваме още по-голям ръст, тъй като международните пътувания продължават да процъфтяват. Нашата основна цел за 2024 г. е да повишим допълнително броя на резервациите и да превърнем RateHawk в предпочитания инструмент за повечето местни специалисти в областта на туризма и сме достатъчно добре позиционирани, за да го постигнем.“

RateHawk има офиси в Лондон, Берлин, Милано, Лисабон, Варшава, Дубай, Лимасол и Уилмингтън. В глобален мащаб в RateHawk работят повече от 500 специалисти в различни области на търговията. 

За RateHawk

RateHawk е иновативна B2B платформа за резервации, разработена от базираната в Дубай фирма Emerging Travel Group, която предлага хотели, самолетни билети, трансфери, коли под наем и други свързани с туризма услуги.

RateHawk осигурява на партньорите си най-добрите цени за всеки тип туристически услуги и навсякъде.

RateHawk предлага на клиентите си 2,5 милиона хотела и други типове настаняване от повече от 86 000 места за настаняване, договорени пряко и чрез 230 търговеца на едро, самолетни билети от повече от 400 авиокомпании и трансфери в повече от 150 страни.