Четиризвездният хотел Mövenpick Zagreb в хърватската столица прави брънч за кучета и стопаните им всяка събота. Това обяви генералният мениджър на комплекса Леонардо Бузов пред журналисти, включително и от България, които се запознаха на място с условията на обекта и с красотата на Загреб. Брънчът се състои на бара на хотела, който има маси вътре и навън. Добре дошли са стопани на всякакви породи кучета – малки и големи. “Ние сме приятелски настроен хотел към домашните любимци и това се харесва на нашите гости”, каза Бузов. Според него интересът е много голям и всяка събота се събират местни хора, но идват и доста чужди туристи. Генералният мениджър на хотела Леонардо Бузов прави впечатление, че е иновативен, млад, амбициозен и с добри познания в туризма.
За всички любители на вкусната храна, ресторант Nikola's в хотел Mövenpick Zagreb с гордост представя възхитителен набор от съвременна интернационална кухня с нотка на най-добрите местни съставки и вкусове на Хърватия. Той предлага различен подход към храненето с акцент върху съвременната кухня, овкусена с традиционни хърватски съставки, пресни продукти и морски специалитети. Интериорът е вдъхновен от големия новатор Никола Тесла, като е направен с вкус, стил и естествени материали, което придава топло и уютно усещане за цялото място.
Първо ресторантът ни впечатли с обедното меню, което струва 11 евро, за която цена получавате салата и уникална плескавица, гарнирана красиво с боб и пюре. Другият избор е вегетариански ястия. Има меню за цялата седмица, като за следващия ден предложението включваше дори калмари. В почти никой ресторант в четири или петзвезден хотел в София няма подобно изгодно предложение, а цените са доста по-високи.
Ресторант Nikola's привлича клиенти с обедното си меню
Вечерята беше върхът на кулинарното изкуство с петстепенно меню. Въпреки че беше гурме, всичко беше много премерено, вкусно и определено достатъчно. Дори пак преядохме! Шеф готвачите са на изключително високо ниво, обслужването – също.Журналистите опитахме петстепенно меню на шеф готвача
“Цялата верига Mövenpick се слави с добрата храна, шоколада и сладките. Всеки следобед правим шоколадов час, в който се вадят шоколадови изкушения за гостите. Всичко това ни прави премиум бранд”, коментира Леонардо Бузов. Използват се само висок клас продукти. Кафето и сладоледът са задължително от марката Mövenpick.
Изискани ястия
Хотелският комплекс е прекрасен за бизнес пътувания в Загреб или просто за туризъм. Сравнително нов е, като е открит през 2022 г. Намира се в бизнес район, сгушен в близост до Музея за съвременно изкуство, парк “Бундек”, центъра на града и летището. От него до центъра се стига за 10 минути с кола или градския транспорт, а до летището е на само 15 минути.
Хотел Mövenpick в Загреб е в района на бизнес зона
Хотелската верига Mövenpick е създадена през 1948 г. в Швейцария от Уели Прагер. Той прави революционна концепция за хранене, където всеки може да се наслади на вкусна храна, добро вино и хубави моменти за по-добър начин на живот. Днес същата идея продължава да съществува във всеки хотел на веригата, където всеки може да оцени моментите на истинско удоволствие. С повече от 120 хотела в над 35 държави, брандът Mövenpick остава верен на своето швейцарско наследство и богато кулинарно изкуство, като спазва обещанието на своя основател да прави нещата добре и правилно. Като признание за подхода на марката към устойчивостта и дълбокия й ангажимент към околната среда, Green Globe отличава Mövenpick за най-устойчивата хотелска компания в света всяка година от 2017 г. насам. Веригата е част от Accor - водеща световна хотелиерска група, в която влизат над 5700 обекта в повече от 110 държави. Всички те са обединени и в собствена програма за лоялност - ALL - Accor Live Limitless.
Мирослав Иванов, Загреб