Новини Събития

България се рекламира с роудшоу в Германия

   
България се рекламира с роудшоу в Германия

На 14.11.2024 г. завърши българската маркетингова обиколка в Германия, организирана от Министерството на туризма и Алианс Българско Черноморие, в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS. След успеха на вече няколко пътувания в същия формат, организирани за изминалите 2 години в: Полша, Германия и Обединеното кралство, сега фокусът беше върху 4 града в Германия: Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф, където се проведоха поредица от B2B срещи между представители на туристически сектор в България и повече от 100 потенциални партньори от Германия. Целта на тези пътувания е установяване и разширяване на съществуващите бизнес отношения, както и рекламиране на България като дестинация.

Министерството на туризма беше представено от търговския аташе по туризма на България – Тихомир Патарински, заедно с г-жа Милена Тодорова – Мениджър проекти на Алианс Българско Черноморие. Срещата в Лайпциг беше уважена и от посланика на Република България в Германия - Н. Пр. Григор Порожанов, който приветства присъстващите.

Българската група включваше редица представители на туристическия бизнес, а именно: Албена Груп, Грифид Хотели, HVD Hotels, Hyatt Inclusive Collection, Мелиа Интернешънъл и MTS Globe.

След успеха на първото подобно събитие в Германия и оценявайки значението и потенциала на германския пазар за нашата туристическа индустрия, това пътуване надгражда постигнатото.

Срещите с местните представители на бранша бяха проведени, както следва:

11 ноември – Франкфурт;

12 ноември – Лайпциг;

13 ноември – Хановер;

14 ноември – Дюселдорф.

„Освен многото положителни отзиви, които получихме за това роудшоу, е чудесно, че тези маркетингови усилия вече са обичайна задача и за България като туристическа дестинация. Благодаря на всички, които допринесоха, особено на Министерството на туризма!“, каза председателят на Управителния съвет на Алианс Българско Черноморие - д-р Франк Кванте.

Германия е традиционен целеви пазар за българския туристически продукт, а също така и с голям потенциал за нашия туризъм, на фона на негативните последици, които донесе войната в Украйна. С това пътуване се дава възможност на представителите на бизнеса да установят нови контакти директно с партньори от Германия в регионите с най-голям потенциал за българския туризъм.