Министерството на туризма беше представено от търговския аташе по туризма на България – Тихомир Патарински, заедно с г-жа Милена Тодорова – Мениджър проекти на Алианс Българско Черноморие. Срещата в Лайпциг беше уважена и от посланика на Република България в Германия - Н. Пр. Григор Порожанов, който приветства присъстващите.
Българската група включваше редица представители на туристическия бизнес, а именно: Албена Груп, Грифид Хотели, HVD Hotels, Hyatt Inclusive Collection, Мелиа Интернешънъл и MTS Globe.
След успеха на първото подобно събитие в Германия и оценявайки значението и потенциала на германския пазар за нашата туристическа индустрия, това пътуване надгражда постигнатото.
Срещите с местните представители на бранша бяха проведени, както следва:
11 ноември – Франкфурт;
12 ноември – Лайпциг;
13 ноември – Хановер;
14 ноември – Дюселдорф.
„Освен многото положителни отзиви, които получихме за това роудшоу, е чудесно, че тези маркетингови усилия вече са обичайна задача и за България като туристическа дестинация. Благодаря на всички, които допринесоха, особено на Министерството на туризма!“, каза председателят на Управителния съвет на Алианс Българско Черноморие - д-р Франк Кванте.
Германия е традиционен целеви пазар за българския туристически продукт, а също така и с голям потенциал за нашия туризъм, на фона на негативните последици, които донесе войната в Украйна. С това пътуване се дава възможност на представителите на бизнеса да установят нови контакти директно с партньори от Германия в регионите с най-голям потенциал за българския туризъм.