Анализи Новини

Легендите за туристическите обекти привличат посетители във всяка една дестинация

   
Легендите за туристическите обекти привличат посетители във всяка една дестинация

Ние трябва да популяризираме туристическия продукт като основно послание към гостите на Варна, категоричен е проф. Стоян Маринов.

Легендите за туристическите обекти привличат посетители във всяка една дестинация, а колкото една история е по-атрактивна, тя приковава интереса на туристите. Това коментира за Радио Варна проф. Стоян Маринов, експерт в сферата на туризма и преподавател в Икономическия университет във Варна. Ние трябва да популяризираме туристическия продукт като основно послание към гостите на Варна, категоричен е проф. Маринов. 

Туристите избират не само известните и популярни обекти, те търсят и места, богати на любопитни легенди и истории, а екскурзоводите са посланиците на България. Колкото по-красноречив е един гид, толкова по-дълбоко впечатление оставя върху туриста. След това той се връща вкъщи и рекламира тези забележителности на близки, приятели, роднини, допълни проф. Маринов, давайки за пример известния варненски екскурзовод Християн Облаков. 

Манастирът „Св. св. Константин и Елена" и храма „Успение на Пресвета Богородица - Панагия" във Варна, известен още като Малката Богородица, са две места, които привличат все повече и повече гости на варненския регион, изкушени от т. нар. сакрален туризъм. Аязмото в манастира "Св. св. Константин и Елена" се намира на самия олтар, а водата е лечебна, припомни проф. Маринов. В църквата, известна сред варненци като „Малката Богородица", пък има чудотворна икона. „Цялата тази информация трябва да присъства в рекламните послания и материали, така могат да се привлекат и повече посетители", каза още проф. Стоян Маринов.