Ирландският ресторант Luvida се пошегува с Майкъл О'Лиъри, главен изпълнителен директор на нискотарифната авиокомпания Ryanair, като добави допълнителни такси към сметката му за храна. По този начин заведението имитираше допълнителните такси, които нискотарифните превозвачи често налагат на клиентите си.
Ресторантът сподели във фейсбук:
„Благодарим ви, Майкъл О'Лиъри, че избрахте да вечеряте с нас тази вечер! За мен беше удоволствие да ви обслужа. Надявам се, че нямате нищо против, ако добавим такси към сметката ви за допълнително място за краката, места с предимство и резервации за тиха зона.“
Лувида публикува снимка на сметката: ресторантът таксува на О'Лиъри 37,85 евро "такси".
Директорът на Ryanair все пак не е бил таксуван с допълнителни пари: „Щяхме да го направим, но размислихме“, каза мениджърът на ресторанта, добавяйки, че следващия път няма да може да избегне таксите.
Майкъл О'Лиъри оцени шегата, направи снимка за социалните мрежи на ресторанта и остави бакшиш.
Нискотарифната авиокомпания Ryanair често начислява на пътниците допълнителни такси - например за избор на място, резервация на място с допълнително място за краката, допълнителен ръчен багаж и т.н. Пътниците също трябва да платят допълнителни €65 за чекиране на летището, вместо да се чекират онлайн навреме.
Авиокомпанията наскоро въведе санкции за тези, които изпуснат полета си или променят резервацията си за следващия наличен полет.
Ryanair обяснява тези строги правила с евтиността на билетите: ако превозвачът включи допълнителни услуги в тяхната цена, билетите вече няма да бъдат евтини.