Новини Транспорт

От 28 юли на Летище София започва подмяна на системата за обработка на багажи

   
От 28 юли на Летище София започва подмяна на системата за обработка на багажи

Летище "Васил Левски" и "България Еър" уведомяват всички пътници, че от понеделник, 28 юли 2025 г., на летището зпочва процедура по подмяна на системата за обработка на багажи. В тази връзка гишетата за обслужване на пътници на столичното летище с номера от 24 до 34 ще бъдат временно затворени. Тези дейности може да доведат до забавяния в процеса на наземно обслужване на пътниците, регистрация преди пътуването и предаване на регистриран багаж.

Въпреки че гишетата на „България Еър“ /от 1 до 7/ ще продължат да функционират по време на ремонтните дейности, е възможно да настъпят временни промени поради оперативна необходимост и пренасочване на ресурси за наземно обслужване на пътници на други авиокомпании в най-натоварения сезон с увеличен обем на международни полети.

За по-удобно и безпроблемно пътуване препоръчваме на всички наши пътници да използват безплатния online check-inпреди полета си, като се регистриратпрез уебсайта или мобилното приложение на „България Еър“. По електронен път може да се заявят предварително и всички допълнителни услуги при пътуване като избор на място в самолета, добавяне на регистриран багаж, превоз на домашни любимци, пътуване на непридружени деца и др.

Националният авиопревозвач напомня на пътуващите лица от София да предвиждат достатъчно време за пристигане на летището преди полета. Според официалната препоръка на Летище „Васил Левски“ – София пътниците следва да пристигат най-малко 2 часа преди полета, като ГД „ГВА“ препоръчва пристигане 2 часа и 30 минути преди планирания час на излитане.

„България Еър“ насърчава също така пътниците, които пътуват с регистриран багаж да използват активно наличните drop off гишета за оставяне на куфари. Гишетата изискват единствено пътниците да са преминали online check-in за полета и да предадат багажа си за регистрация. Ползването на гишетата за багаж на летището ще спести голяма част от времето на пътниците, както и ще им осигури много по-лесно и безпроблемно преминаване през останалите процедури преди качването на борда.

Екипът на авиокомпанията ви благодари за разбирането през този натоварен летен период и ви пожелава приятно пътуване!

Центърът за обслужване на клиенти е на разположение за съдействие при възникнали въпроси на e-mail: callfb@air.bg. Допълнителна информация може да видите на страницата на летището и на официалния ни сайт – www.air.bg.