Новини
Анализи
Хотели
Турагенции
Транспорт
Събития
Заведения
Оферти
Видео
Търси
Начало
Търсене
Ние, потребителите: Имаме 14 дни да потърсим правата си за некачествена туристическа услуга
Потребителите имат право да предявят рекламация за некачествена туристическа услуга до 14 дни от установяване на несъответствието с договореното.
13.08.2024 10:30
«
1
»
Последни новини
Годишната инфлация е 4.4%, най-голямо поскъпване има при хотели, ресторанти и развлечения
15.07.2025 14:31
Метрополитен не прекъсва движението на Метрото до Летище Васил Левски
15.07.2025 14:11
Министерството на туризма извършва цялостна проверка на Златни пясъци
15.07.2025 12:10
Соня Йончева, Пласидо Доминго, Хосе Карерас в летния сезон на Софийската филхармония
15.07.2025 11:45
Приеми поканата, ела и почувствай магията на Узана Поляна Фест
15.07.2025 11:39
KLM и Qantas разширяват партньорство си
15.07.2025 11:19
Анкета
Коя дестинация предпочитате за лятото?
България
Гърция
Турция
Италия
Друга
Гласувай
Резултати